וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפארסה נמשכת: המשחק של סכנין מול אשדוד ייערך עם קהל

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 19:07

45 דקות לפני שריקת הפתיחה, הודיעה מנהלת הליגה כי סכנין לא עמדה בדרישת כמות הסדרנים. כרבע שעה לאחר מכן ההחלטה שונתה: "רואים בחומרה רבה את ההתנהלות"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

עוד אירוע יוצא דופן במשחקה של בני סכנין סכנין. כזכור, לפני פגרת הנבחרות יצאה הקבוצה למשחק חוץ בטרנר - וכולנו זוכרים איך זה נגמר.

הערב (שבת) שבה הקבוצה לבית הזמני שלה באצטדיון עכו, אולם 45 דקות לפני שריקת הפתיחה למשחק מ.ס. אשדוד, הודיעה מנהלת הליגה כי ההתמודדות תיערך ללא קהל. הסיבה: "על פי מפקד המשטרה המקומי, קבוצת בני סכנין האחראית על ניהול המשחק לא דאגה להגעת כמות הסדרנים הנדרשת כפי שנקבעה מראש בפקודת המשטרה".

המשטרה דרשה מראש 74 מאבטחים וסדרנים, בעוד שבסכנין טענו כי מדובר בכמות מוגזמת - בטח במשחק מול מ.ס. אשדוד, קבוצה שלא נוהגת להביא עימה אוהדי חוץ רבים. כוח המשטרה שהגיע לאצטדיון ספר 54 סדרנים והבהיר כי אם יש פחות מ-62 הוא לא מאשר. בסופו של דבר, פחות מחצי שעה לפני שריקת הפתיחה, הודיעה המנהלת כי סדרנים נוספים הגיעו, מה שגרם למפקד המשטרה לפתוח את השערים לקהל.

יציע ריק במשחקה של בני סכנין, אצטדיון עכו. מאור אלקסלסי
יציע ריק במשחקה של בני סכנין, אצטדיון עכו/מאור אלקסלסי
אנשי אבטחה לפני משחקה של בני סכנין. מאור אלקסלסי
אנשי אבטחה לפני משחקה של בני סכנין/מאור אלקסלסי
מפקד המשטרה במשחק של בני סכנין. מאור אלקסלסי
מפקד המשטרה במשחק של בני סכנין/מאור אלקסלסי

"המנהלת רואה בחומרה רבה את התנהלות קבוצת בני סכנין, שפעם נוספת, לא עומדת בכמות הסדרנים שנקבעה על ידי המשטרה, מה שמביא לסיכון בקיום המשחק ולפגיעה קשה בקהל ותטפל בנושא מול הקבוצה", אמרו במנהלת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully