וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשיש לך חלוץ נוער בלבד בסגל, ברור שמשהו בהכנה היה לא טוב"

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 14:03

הביקורות במכבי חיפה על ההתנהלות בקיץ ממשיכות, כשברק בכר ייאלץ להסתדר עם עומר דהן שלא היה בתוכניות הקבוצה הבוגרת. הירוקים ממשיכים במאמצים להנחית חלוץ ביומיים הקרובים. לאחר המשחק מול ריינה יוחלט אם להמשיך במאמצים להנחית זר נוסף

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה ישחקו הערב מול בני ריינה (20:00, ספורט2) כאשר הירוקים עד כה עם מאזן מושלם. אלא שלמרות הניצחונות במחזורי הפתיחה, הלחץ במועדון לא קטן ורעשי הרקע מסביב ובייחוד אצל הקהל גדולים בשל ההכנה לעונה והעובדה שרק בשבועות האחרונים עזבו שלושה שחקנים משמעותיים דוגמת פייר קורנו, דניאל סונדגרן ופרנזי פיירו.

העזיבה של פיירו והפציעה של דין דוד הבליטו את ההכנה הלא נכונה של הירוקים, כאשר ברק בכר ייאלץ להסתדר עם חלוץ אחד בלבד בסגל נגד ריינה וגם הוא שחקן קבוצת הנוער עומר דהן. זה לא סוד שבצוות המקצועי הבהירו לדהן שהוא לא יוכל לצאת להשאלה, אך במקביל שהכוונה היא שהוא ישחק בקבוצת הנוער, כך שברור לכל שבכר לא תכנן שדהן יהיה החלוץ הפותח במשחקי הליגה. "כשיש לך חלוץ נוער בלבד בסגל אז ברור שמשהו בהכנה היה לא טוב", קבע גורם בקבוצה, "אבל אין פה תירוצים, יש סגל מספיק טוב כדי לנצח היום".

החלוץ עומר דהן, עם סוכנו שחר גרינברג ועם איציק עובדיה, גל אלברמן, אחרי שחתם עם הארכת חוזה במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הנסיבות עשויות לסדר לו את חולצת ההרכב. עומר דהן/אתר רשמי, מכבי חיפה

במקביל למשחק, הירוקים ממשיכים במאמצים לסגור חלוץ כשבמועדון יש שלושה מועמדים לתפקיד והם מנהלים במקביל שיחות עם כולם במטרה לסכם עם אחד המועמדים כבר ב-48 השעות הקרובות ולהנחיתו בארץ.

קסנדר סברינה ינחת בלילה שבין שבת לראשון בארץ ויחתום בקבוצה לשלוש שנים, כאשר המטרה מלבד סברינה וחלוץ היא לצרף עוד שחקן נוסף. לאור העובדה שהרומנים מסרבים לשחרר את קלאודיו פרילה, יחליטו בקבוצה לאחר המשחק הערב האם להמשיך במאמצים מול מועמדים זרים אחרים, או לפנות ישירות להפועל חיפה במטרה לרכוש את גיא מלמד.

במקרה כזה גם שמו של קייס גאנם עלה כאפשרות, אך בניגוד למלמד, בנוגע אליו יש מחלוקות בין אנשי המקצוע ונראה שנכון לעכשיו זו האופציה בעדיפות הנמוכה יותר לרכש של הירוקים, שכן ההערכה היא שבני ריינה גם תדרוש סכום כסף לא מבוטל עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully