וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי על ה"סאגה" סביב שועה: "לא היה שום דבר דרמטי"

13.9.2024 / 11:30

שחקן הכנף עשוי לחזור להרכב בית"ר לקראת המשחק נגד נתניה, המאמן מסביר: "השיקולים מקצועיים בלבד". ציפיות מוגזמות? "כבר הכתירו אותנו בשלישייה הראשונה, אבל זה קורה רק בתקשורת"

תקציר: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ירדה לקרקע לפני היציאה לפגרת הנבחרת, ורוצה לחזור לנצח במשחק החזרה שלה לליגת העל ביום ראשון נגד מכבי נתניה. לקראת המשחק, התראיין המאמן ברק יצחקי.

כשנשאל לגבי החזרה מפגרת הנבחרות: "מן הסתם, לא היה שבוע רגיל בגלל הפגרה, רק נבחרות, אבל התכוננו, עבדנו על מה שצריך, טיפה יותר ארוך אבל יותר זמן לדגשים".

על ירדן שועה: "אני חושב שהסאגה (בקשר לירדן שועה) היתה בעיקר בגלל התקשורת, לא ייחסתי לזה יותר מדי חשיבות, לא היה שום דבר דרמטי בעניין. יש בסוף שיקולים מקצועיים שקורים, זאת היתה ההחלטה שלי לאותו המשחק, אבל אנחנו מסתכלים הלאה, מנתחים את מה שעשינו לא טוב במשחק".

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חזרה לשגרה. שועה/קובי אליהו

על הציפיות: "אתה נמצא פה במסיבת עיתונאים ואני אומר את זה מהרגע הראשון, אסור לצאת מפרופורציות, יש לנו קבוצה טובה, הסגל שלנו טוב, אבל מצד שני אמרתי לא פעים שאנחנו צריכים להתחזק בשני שחקנים, ואני מבין את המגבלות התקציביות של המועדון, אני חושב שהמועדון צריך בטח אחרי השנים האחרונות, של חוסר איזון ובעיות כאלה ואחרות.

"דברים נעשו יותר בשקט ויש דברים שאתה צריך להבין במועדון מסודר שיש סוג של מגבלות, אני כמו כל מאמן תמיד אשמח להתחזק ולעזור לסגל להיות יותר חזק ויותר עמוק, אבל מצד שני, יש דברים אחרים ואנחנו צריכים להתאקלם ולהתמודד עם כל דבר.

"אני מאוד מקווה שנצליח להתחזק, יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא. אני אחזור שוב לעניין הפרופורציות, היו כאלה שהכתירו אותנו כבר בשלישייה הראשונה, אבל כל הדברים האלה נעשים בתקשורת, המסרים שאני מקבל מהאנשים במועדון ומהצוות שהמטרה שלנו היא קודם כל להיכנס לפלייאוף העליון. הגענו אחרי שנה קשה, ואי אפשר לעשות קסמים ושהכל יילך חלק, ולהתמודד עם קבוצות מאוד מאוד חזקות בחלק העליון של הטבלה כי אתה לא יכול להשוות בתקציבים של בית"ר עם מכבי תל אביב, מכבי חיפה או באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully