וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינמו קייב להפועל ירושלים: סמבה דיאלו הצטרף בהשאלה

13.9.2024 / 11:33

שחקן הכנף הסנגלי (21), ששיחק נגד נבחרת ישראל במונדיאליטו, צפוי להיכלל בסגל במשחק ההשלמה נגד מכבי תל אביב ברביעי. במועדון הודו לאורי אלון על חלקו בעסקה

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

החתמה מעניינת של הפועל ירושלים. הבוקר (שישי) הודיע המועדון על צירופו של שחקן הכנף הסנגלי סמבה דיאלו, אשר משתייך לנבחרות הצעירות של מולדתו ובשנים האחרונות לדינמו קייב.

דיאלו בן ה-21, שמשחק בעיקר בכנף שמאל ויכול גם לתפקד בימין ומתחת לחלוץ, הצטרף בהשאלה לעונה הקרובה. הוא הגיע לדינמו קייב בספטמבר 2021, תחילה לקבוצת הנוער ולאחר מכן עלה לבוגרים. העונה הוא כלל לא זכה לדקות, אבל ישב על ספסל הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות וגם במסגרת הליגה. בעונה שעברה שותף ל-354 דקות בכל המסגרות וכבש שער בודד במסגרת הליגה האוקראינית. כשהיה בן 18 הוביל את קבוצת הנוער של דינמו קייב לשמינית גמר ליגת האלופות עם חמישה שערים. בנבחרת סנגל עד גיל 20 הוא שיחק במונדיאליטו, כולל במפגש עם ישראל.

שחקן הפועל ירושלים סמבה דיאלו לצד סוכן השחקנים שחר גרינברג. אתר רשמי,
"מתרשם מקבלת הפנים החמה". דיאלו לצד סוכנו שחר גרינברג/אתר רשמי

"אני מאוד שמח להיות כאן, ומאוד מתרשם מקבלת הפנים החמה שמחזקת את התחושה שזה המקום הנכון עבורי. אני מאמין שאוכל להשתלב מהר בקבוצה הצעירה הזו, המאמן מאמין בי, ואעשה את המקסימום כדי לשמח אותו, ואתכם", אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה. הוא ייכלל בסגל ביום רביעי במשחק ההשלמה נגד מכבי תל אביב.

לפי הודעת הפועל ירושלים, "אנחנו מודים לאורי אלון על חלקו במימוש העסקה המורכבת, שבוצעה באמצעות נציגיו שחר גרינברג ורוסטיק גולדשטיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully