וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר סניור חתם בהפועל חדרה: "מועדון שהוא בית ומשפחה"

12.9.2024 / 19:28

החלוץ בן ה-21 חוזר לשחק תחת סילבס. חתם ל-3 שנים אחרי שעבר מהפועל תל אביב ללא תמורה, האדומים יקבלו אחוזים מהמכירה הבאה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חדרה 1:1/ספורט1

החלוץ עומר סניור חתם היום לשלוש שנים (חמישי) בהפועל חדרה. השחקן בן ה-21 עבר מהפועל תל אביב ללא תמורה והאדומים יקבלו אחוזים אם חדרה תצליח למכור אותו בעתיד. סניור כבר הספיק לערוך שני אימונים עם הקבוצה והוא צפוי להיות בסגל למשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שני.

סניור שיחק תחילה במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובגיל 14 עבר לזו של הפועל תל אביב. הוא עלה לבוגרים ב-2020 ורשם 55 הופעות במדי הפועל תל אביב בליגת העל - 10 מתוכן תחת חיים סילבס שיאמן אותו גם בחדרה. בנוסף, שיחק בנבחרת הנוער של ישראל והיה מהסגל של הנבחרת שסיימה במקום השלישי במונדיאליטו. הוא חתם בחדרה באמצעות סוכנו בועז גורן.

לאחר החתימה הוא אמר: "אני שמח לחתום בחדרה, מועדון שהצליח לתקוע יתד בליגת העל ותמיד מוזכר עם ערכים של בית ומשפחה. כשהגעתי לחתום פה ראיתי גם מתקני אימון מרשימים. אני מודה לחיים סילבס, ליקיר וליוסי שנתנו בי את האמון ואני מקווה להחזיר במגרש בהקדם. שיהיה לנו בהצלחה".

שחקן הפועל תל אביב עומר סניור. ברני ארדוב
יפרוץ בחדרה? סניור/ברני ארדוב

יוסי מאור: "מהרגע הראשון שלנו במועדון הבהרנו את המדיניות שלנו ואת הרצון הגדול שלנו להתחזק בשחקנים צעירים ומוכשרים. אני שמח שאנחנו מצליחים לממש את המדיניות, ושמח מאוד שעומר איתנו. מדובר בחיזוק משמעותי וכעת חובת ההוכחה היא עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully