וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן העלה סרטון סקס לאינסטגרם, בהמשך טען: "פרצו לי לחשבון"

11.9.2024 / 23:27

כוכב העבר ופרשן ESPN העלה בלייב באינסטגרם סרטון עם פעילות מינית על רקע גניחות של שמו. לאחר מכן טען שמדובר בהאקרים, אך לא כולם מאמינים לו

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

הפרשן שאנון שארפ, שחקן הפוטבול לשעבר וכיום איש מדיה בולט בארה"ב, טוען שחשבון האינסטגרם שלו נפרץ אחרי שסרטון מיני הופיע בחשבון שלו ברשתות החברתיות. בסרטון שאורכו כדקה וחצי והופיע אצל שארפ נשמעת אישה גונחת, אבל לא נראים פרצופים כלשהם. בשלב כלשהו נשמעת גניחה שקוראת בשמו של הפרשן של ESPN, שהיה שחקן פוטבול מוכר ובשנים האחרונות הפך לדמות בולטת בערוץ, במיוחד בהשתתפותו במספר פודקאסטים.

שחקן העבר ופרשן ESPN שאנון שארפ. GettyImages
תקרית מביכה. שארפ/GettyImages
טעות או פריצה? סרטון מיני עלה בחשבון האינסטגרם של פרשן ESPN שאנון שארפ. אינסטגרם, צילום מסך
ההתנצלות של שארפ/צילום מסך, אינסטגרם

בהתחלה הסרטון נפתח כשהמצלמה מופנית כלפי מעלה ומצלמת את התקרה, אבל לאורך הסרטון הזווית שלה משתנה וניכר שהמכשיר זז. הסרטון עלה בלייב לחשבון האינסטגרם שלו, שנעקב על ידי 3.2 מיליון גולשים. בסרטון הלייב צפו אלפי אנשים, שבשידור חי כתבו לו תגובות משעשעות. "אדוני עושה חיים", כתב לו אחד הגולשים, "אבל אל תשכח לכבות את הטלפון".

לאחר מכן שארפ, בעל 13 שנות קריירה ב-NFL ושלוש זכיות בסופרבול, טען שמדובר בפריצה. "זהירות, החשבון שלי נפרץ הבוקר, הצוות שלי ואנוכי עובדים בניסיון למצוא את האחראים", כתב. יש לציין כי גולשים רבים לא קיבלו את ההבהרה שלו. "עשית טעות", כתבו לו, "תתנצל ותודה, אל תמציא פריצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully