וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט הארט חזר לערב דרמטי בזירה, מעריציו לא האמינו איך הוא נראה כיום

12.9.2024 / 10:24

מי שהיה הכוכב הכי גדול של ההיאבקות בשנות ה-90 ועזב את ה-WWE בתקרית סוערת, חזר למפגש מול מעריציו בקנדה וספג הקנטה כואבת

מתוך הדוקו "תשע הנשמות של וינס מקמהון"/VICE

ברט "היטמן" הארט רשם קאמבק מרגש לזירה ב-WWE בעיר מגוריו קלגארי, וזכה לקבלת פנים סוערת על ידי הקהל המקומי. מיד כשהושמעה המנגינה שלו עם כניסתו לזירה הקהל יצא מגדרו, ולאחר מכן בזירה זכה לתשואות.

בהמשך האלוף גונתאר ניסה לעורר פרובוקציה, ואמר לברט הארט "גולדברג הוא המתאבק האהוב עליי" - כאשר גולדברג היה זה שסים את הקריירה ל "היטמן". סמי זאיין הגיע לעזרתו של הקנדי, והבריח את האוסטרי המרושע.

הארט היה אחד המתאבקים הכי אהובים בארה"ב בשנות התשעים, הוכתר כאלוף מספר פעמים, והיה חלק מכמה מהקרבות המיתולוגיים של הענף, כולל עימות דרמטי בלתי נשכח. ב-1997 הארט פנה לראשונה נגד מעריציו בארה"ב, והופיע כגיבור קנדי. לראשונה זה עשר שנים, הוא היה רשמית נבל.

ברט היטמן הארט מול גונתאר. WWE, צילום מסך
ברט היטמן הארט מול גונתאר/צילום מסך, WWE
ברט 'היטמן' הארט, ג'ים ניידהארט, הארט פאונדיישן. טוויטר, צילום מסך
בימים אחרים. הארט (מימין)/צילום מסך, טוויטר

בסאמרסלאם ב-1997, הודות לשון מייקלס, הוא ניצח את האנדרטייקר והפך לאלוף ה-WWE בפעם האחרונה. רק כמה חודשים לאחר מכן, התרחשה הדרמה הבלתי נשכחת במונטריאול. הוא התחרה מול שון מייקלס, ולכולם היה ברור שהוא יעזוב את ה-WWE ל-WCW. הבוס וינס מקמהון רצה שהארט יאבד את התואר שלו באותו לילה. אבל ברט הארט לא רצה לוותר על התואר מול מעריציו הקנדיים.

כולם הסכימו שהארט יעזוב את הזירה עם התואר שלו. אבל וינס מקמהון לא עמד בהסכם ודאג לצלצול הסיום באמצע הקרב, וברט הארט הפסיד בהכנעה (למרות שמעולם לא נכנע). הוא ירק על הבוס, ומאחורי הקלעים, ברט הארט הזועם אף שלח אגרוף לפניו.

לאחר מכן הוא עזב את ה-WWE אבל לא הצליח להתחבר ל-WCW. בסוף 1999 הוא סבל מזעזוע מוח כה חמור מבעיטה לא מדויקת מביל גולדברג, עד שנאלץ לסיים את הקריירה שלו. בריאותו הידרדרה עוד יותר לאחר תאונת אופניים ב-2002, הוא לקה באירוע מוחי ממנו הוא סובל עד היום. בשנת 2010 ברט הארט השלים עם וינס מקמהון והופיע ב-WWE בפעם הראשונה מאז התקרית.

כזכור, לפני מספר שנים הוא חשף שהוא שוב מתמודד עם סרטן הערמונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully