וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא: כוכב העבר שכבר לא יודע לכמה ילדים הוא משלם מזונות

11.9.2024 / 18:42

אחרי שהרוויח מיליונים וכיכב במנצ'סטר יונייטד, בית המשפט גזר על אנדרסון עונש מאסר אם לא ישלם מזונות לאם ילדיו. השאלה היא למי בדיוק...

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

אנדרסון, מי שהיה בעבר קשר מוערך עם פוטנציאל מבטיח במנצ'סטר יונייטד, עומד בפני עונש מאסר. הכדורגלן שזכה במדי יונייטד בליגת האלופות ובעוד אליפויות באנגליה, עומד לרצות עונש מאסר בעיר הולדתו פורטו אלגרה אם לא ישלם את חובותיו למזונות ילדים.

ההחלטה התקבלה על ידי שופט בית משפט לענייני משפחה בעיר הולדתו של הכדורגלן. הברזילאי, ששיחק גם בפיורנטינה באיטליה ובאינטרנסיונל במולדתו לפני שתלה את נעליו בגיל 31 בלבד, נאמר כי הוא חייב לרצות עונש של 30 יום מאחורי סורג ובריח, אם לא ישלם את חוב המזונות שלו לילד.

אנדרסון, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
היה פוטנציאל. אנדרסון/GettyImages
אנדרסון, לצד פרגוסון וכריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אנדרסון, לצד פרגוסון וכריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

הבעיה היא שעל פי ריאיון שנתן אנדרסון, הוא מספר שיש לו תשעה ילדים, ושהוא איבד שליטה על כמות המזונות שהוא משלם ולמי שהוא משלם.

בנוסף, לפני ארבע שנים הואשם במעורבות בפרשת הלבנת הון של 5.5 מיליון יורו באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים. הוא היה אחד משמונה אנשים שנחקרו על ידי תובע מדינה בפרשה מתוקשרת. .

על פי הדיווחים בתקשורת, הוא היה אב לארבעה ילדים כשהיה בן 25 (מארבע נשים שונות, כשעזב את יונייטד), אבל כיום כאמור יש לו כבר תשעה ילדים, לא ברור מכמה נשים, והוא נדרש לשלם 60 אלף יורו במזונות לאחת מהן.

הוא נרכש ב-30 מיליון יורו על ידי יונייטד במה שנחשב לסכום עתק ב-2007, היה בקבוצה עד 2015 ואף שיחק בנבחרת ברזיל. בעבר סיפר בריאיון על איך כריסטיאנו רונאלדו "אימץ" אותו בתחילת דרכו, ואמר ש"אילו היה לי 5 אחוז ממוסר העבודה של כריסטיאנו, הייתי היום כוכב על".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully