וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בין בית"ר לדן ביטון, אך עדיין יש פרטים שלא נסגרו

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 21:53

הבעלים ברק אברמוב נפגש עם נציגיו של קשר מכבי תל אביב, הצדדים ממשיכים בניסיון להשלים את העסקה. מה השכר המוצע ומה העניין שמונע חתימה?

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב נפגש הערב (רביעי) עם נציגיו של דן ביטון במטרה לקדם את עיסקת צירופו למועדון עד לתום העונה. בין הצדדים נרשמה התקדמות, אך עדיין יש פרטים שטרם נסגרו והצדדים ימשיכו לדבר בשעות הקרובות וכנראה גם מחר, בתקווה להשלים את העסקה.

אברמוב דורש אופציה לעוד עונה ולא יעמוד בדרכו של ביטון אם תהיה הצעה מחו"ל. הבעלים של בית"ר הציע 250 אלף יורו עד תום העונה עם אופציה, כשהשכר יעלה לאחר מכן. אם תגיע הצעה מחו"ל, בית"ר תקבל פיצוי מסוים ולא יהיה מעבר ללא תמורה.

ביטון קיבל הודעה ממכבי תל אביב כי הוא אינו בתכניות המקצועיות ויכול למצוא קבוצה. הפועל באר שבע מעוניינת בשחקן בחוזה ארוך טווח ולא מוכנה להחתימו עד לתום העונה ללא אופציה.

שחקן מכבי תל אביב, דן ביטון. אריאל שלום
יימצא פתרון? דן ביטון/אריאל שלום

ביטון בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, שיחק בקבוצה הבוגרת והושאל למ.ס. אשדוד שרכשה אותו בתום אותה עונה. אחרי קדנציה מוצלחת בקבוצה של ג'קי בן זקן, נמכר ללודוגורץ הבולגרית, הושאל למכבי תל אביב ולאחר עונה נקנה על ידי הצהובים. הוא רשם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל, כולל מול בלגיה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully