וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מכבי חיפה לא תצליח לצרף זר שישי: גיא מלמד מועמד

11.9.2024 / 14:55

הירוקים מצפים להגעתו של קסנדר סברינה לכל המאוחר ביום ראשון ורוצים בנוסף אליו להחתים שני שחקני התקפה זרים, אחרת תיעשה פנייה ליריבה העירונית הפועל חיפה: "מתמקדים כרגע בחלוץ זר ויש מגעים", אמרו במועדון

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

אחרי עזיבתו של פרנזי פיירו, במכבי חיפה עסוקים בניסיון החתמה של חלוץ זר כשנותר שבוע לסגירת חלון ההעברות. במועדון משוכנעים שיצטרף חלוץ זר במקומו של פיירו ובנוסף רוצים לצרף שני שחקני כנף, כשאחד מהם יהיה קסנדר סברינה שיצטרף רשמית מפרטיזן בלגרד בשבוע הבא.

סברינה ינחת עד יום ראשון בישראל ויחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח, כשבחיפה כאמור מחפשים שחקן כנף נוסף שיוכל לשחק בעת הצורך כחלוץ. אם הירוקים לא יצליחו להחתים את הזר השישי עד תחילת השבוע הבא, בקבוצה יפנו ליריבה העירונית הפועל חיפה בניסיון לצרף את גיא מלמד.

"ההתמקדות כרגע היא בחלוץ זר ויש כבר מגעים בכמה גזרות", אמרו במועדון, אך הודו, "אבל יש גם רצון לעוד שחקן כנף חוץ מסברינה, אם לא נצליח להנחית את השחקן שנרצה אז מלמד הוא בהחלט אופציה".

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה חוגג שער מול מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יחד בעונה הבאה? במכבי חיפה מודים שזו אפשרות/דני מרון

במקביל, בקבוצה מאוכזבים מהפציעה של עבדולאי סק, על אף שבצוות הרפואי של סנגל הבהירו לשחקן שמדובר ככל הנראה בפציעה בשל הכנה לקויה לעונה הנוכחית. כזכור, סק עבר טרגדיה אישית גדולה והחמיץ את כל ההכנה של הירוקים לעונה הנוכחית, וכאשר הגיע לישראל חזר מיידית לאימונים וגם שיחק כמעט ללא הכנה מוקדמת. בסנגל, כאמור, הסבירו שזו כנראה הסיבה לפציעה שנגרמה באופן טבעי.

במכבי חיפה מקווים שסק יחזור בתוך שבועיים, בוודאי לאור ניסיון שמראה כי סק הוא מסוג השחקנים שמצליחים לחזור בצורה טובה ומהירה מפציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully