וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת הביתה, עם דיוקנו של הרש: הפועל ירושלים מחכה לנס ציונה

11.9.2024 / 13:17

מחזיקת גביע המדינה תצטרף (20:45) לשלב הבתים בגביע ווינר. מנהלת הליגה אישרה להנציח את זכרו של גולדברג-פולין על הגופיות לאורך כל העונה

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אוהדי הפועל ירושלים יקבלו הערב (רביעי, 20:45) הזדמנות ראשונה לצפות מקרוב בקבוצתם המתחדשת, שתארח בארנה את עירוני נס ציונה במסגרת שלב הבתים של גביע ווינר. מנהלת הליגה אישרה את בקשת הקבוצה להנציח את האוהד הרש גולדברג-פולין ז"ל, שנרצח בשבי חמאס, ודיוקנו יופיע בחזית הגופיות לאורך כל העונה.

האדומים חזרו ממחנה אימון באיטליה אחרי ניצחון על ברשיה וכמעט-ניצחון על אולימפיה מילאנו, ובעוד שבועיים "יארחו" בסמוקוב את ולנסיה במחזור הפתיחה של היורוקאפ.

במועדון יחליטו בקרוב כיצד להגיב לפציעתו של נמרוד לוי, שייעדר כשלושה חודשים ומותיר חוסר בעמדת הפאוור פורוורד, כשהשחקנים שאמורים למלא אותו בינתיים הם כריס ג'ונסון וגבי צ'אצ'אשוילי (ולעיתים ג'סטין סמית' בהרכבים גבוהים). לא מן הנמנע שמחזיקת גביע המדינה תחפש אחר מחליף, גם אם בחוזה קצר טווח.

אולם ארנה בירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
הארנה המחודשת/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

במהלך הקיץ ביצעו עיריית ירושלים ומפעל הפיס, באמצעות חברת אריאל, עבודות שדרוג ושיפוץ נרחבות בארנה. במרכז התקרה הונחה קוביית לד מתקדמת המתפרסת על שטח של כ-200 מ"ר. בנוסף, הותקנה מערכת הגברה חדשה והוצבו לוחות אקוסטיים בגג האולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully