וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין יואב כץ לאיתי רק. גורם: "אי אפשר לנהל ככה מועדון"

10.9.2024 / 13:59

אחרי מינוי קרן בן נשר לנציגת הבעלים, בהפועל חיפה אומרים: "אף אחד לא יודע מה הגדרת הסמכויות". תגובת המועדון: "לא היו דברים מעולם"

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 3:1/ספורט1

לא שקט בהפועל חיפה. גורמים במועדון מעידים שבין הבעלים יואב כץ למנכ"ל הקבוצה איתי רק, יש מתיחות קשה שמורגשת היטב בהתנהלות המועדון. רק מוערך מאוד על ידי אנשי המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים. בימים האחרונים, בכמה הזדמנויות, פעולות שרק היה אחרי לביצוע שלהן, נעשו באמצעות גורמים אחרים במועדון.

כך למשל אתמול חיכו בצוות המקצועי לאישור מההנהלה לכמה חדרי מלון לשחקנים ואנשים מהצוות המקצועי שמגוררים באזור המרכז, על מנת לערוך אימון כפול. לבסוף היה זה אורן גולן שהודיע לאנשי הצוות שכץ מסרב לאשר ולכן האימון השני בוטל.

המתיחות, כך לפי אותם גורמים, נובעת בעקבות היעדר חלוקת סמכויות כאשר לא ברור מי מנהל את המועדון ומי אחראי על כל תחום. הכוונה היא לחלוקה בעיקר בין קרן בן נשר שמוגדרת כנציגת בעלים, גולן שמוגדר כמנהל בכיר ורק שמחזיק בתפקיד המנכ"ל.

"אף אחד לא יודע מה הגדרת הסמכויות בהנהלה", הצהיר גורם בקבוצה, "אי אפשר לנהל ככה מועדון. בעונה שעברה הכל עבד כמו שצריך יחסית יחסית לשנים קודמות, אז לא ברור למה היה צריך לשנות ושוב לעורר בלגן".

תגובת הפועל חיפה: "לא היו דברים מעולם".

איתי רק, מנכ"ל הפועל חיפה. ., מערכת וואלה
איתי רק, מנכ"ל הפועל חיפה/מערכת וואלה, .

בינתיים בקבוצה רוצים חיזוק נוסף לטיימוקו דיארה שצפוי לנחות ולחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully