וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה יניפו שלטים עם שמותיהם של ורמוט ובנין

10.9.2024 / 9:15

המחאה נגד יואב כץ נמשכת. הפעם על הפרק שחקנים ועובדים שלא קיבלו חלק מכובד בספר שהוציא המועדון. גם בן בסט וטרטצקי יוזכרו

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 3:1/ספורט1

אוהדי הפועל חיפה מתכוונים להמשיך במחאה נגד יואב כץ גם במשחק נגד הפועל ירושלים ביום שבת. האוהדים המוחים מתכוונים לציין באופן מופגן את שמותיהם של כל שחקני העבר ועובדי המועדון אשר לא הוזכרו בספר שהוציא המועדון לרגל 100 שנה להקמתו.

שחקנים רבים ובכירים, ביניהם טל בנין וגילי ורמוט, לא קיבלו פרק משלהם, לעומת שחקנים אחרים שנחשבים בעיני הקהל לפחות משמעותיים בהיסטוריה של המועדון כאשר גם דמויות כמו המנכ"ל המיתולוגי אפרים גבאי והפיזותרפיסט דובי שטיין, לא זכו לפרק משלהם והסברה היא שזה בגלל שהם הסתכסכו עם הבעלים יואב כץ.

כעת האוהדים רוצים לתת כבוד לאותם אנשים ולציין אותם כחלק מהמחאה. הם יניפו שלטים עם שמותיהם של הארבעה וגם עם השמות של אבי קאופמן, אייל טרטצקי, אלי לוונטל, עדן בן בסט ואלברט טל-שיר.

מובילי המחאה ביקשו מכל האוהדים לתמוך במפגן ביום שבת כשהמטרה היא להבהיר לכץ שאותם אנשים ייחשבו לעד כסמלים של המועדון ולא ניתן למחוק את ההיסטוריה. אגב, האוהדים הבהירו שלא ימחו במהלך הטקס שייערך לפני המשחק לזכרו של אוהד הפועל ירושלים שנרצח בשבי חמאס, הירש פולין גולדברג.

אוהדי הפועל חיפה מוחים נגד הבעלים יואב כץ. קובי אליהו
אוהדי הפועל חיפה מוחים נגד יואב כץ/קובי אליהו

בצד המקצועי, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק כאשר המאמן רוני לוי הבהיר לשחקנים שרק מחויבות והקרבה יביאו נקודות. בחיפה מבינים שהפסד נוסף כבר יסמן את דרכם העונה בתחתית. "המטרה היא לנצח ולנסות לשחזר את ההצלחה בעונה שעברה" אמר שחקן בקבוצה, "פתחנו לא טוב ונכון שיש רצון להעמיק את הסגל, אבל מי שכאן עכשיו צריך לתת הרבה יותר ממה שכולנו הראינו בשני המשחקים הראשונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully