וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה סיכם בקבוצה מרוסיה, בהפועל ת"א מקווים שלא יתחרט

10.9.2024 / 8:03

שחקן הכנף סגר באקרון טוליאטי, האדומים ישתתפו בשכרו. צ'יבוטה כבר סיכם פעמיים בקבוצות מחו"ל וביטל את הגעתו ברגע האחרון

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

מאוויס צ'יבוטה סיכם את תנאיו בקבוצה הרוסית אקרון טוליאטי והוא יעבור אליה מהפועל תל אביב, שהודיעה לו כבר לפני כמה שבועות שהוא לא בתכניות. חשוב לציין שבמהלך הקיץ שחקן הכנף כבר סיכם פעמיים בקבוצות מחו"ל, אבל ביטל את המעבר ברגע האחרון ולכן מוקדם לברך על המוגמר.

צ'יבוטה בן ה-28 סיכם עם המועדון הרוסי ובמקביל גם עם הפועל תל אביב, שתשתתף בשכרו (כלומר, תשלם לו פיצוי מכיוון שהיה לו חוזה במועדון). חלון ההעברות ברוסיה ייסגר ביום חמישי ובשתי הקבוצות מקווים שהוא אכן יחתום ולא ייסוג ברגע האחרון.

אקרון טוליאטי הוקמה לפני 6 שנים בלבד ואת העונה שעברה סיימה במקום השלישי בליגת המשנה ואחרי משחקי פלייאוף נגד אוראל, עלתה לראשונה לליגה הבכירה. אחרי 7 מחזורים היא מדורגת במקום ה-14 (מתוך 16) עם 5 נקודות, אחת פחות מניז'ני נובגורוד בה משחק דן גלזר. העיר טוליאטי ממוקמת במחוז סמארה, קצת יותר מ-1,000 קילומטרים מזרחית למוסקבה.

מאוויס צ'יבוטה, דויד קופרמן שחקני הפועל תל אביב בחימום. קובי אליהו
חלון ההעברות ברוסיה ייסגר ביום חמישי. צ'יבוטה/קובי אליהו

אם צ'יבוטה אכן יעבור, אקרון טוליאטי תהיה התחנה השנייה שלו בחו"ל אחרי ששיחק בלודוגורץ רזגארד הבולגרית במשך שלוש שנים (2019-2022). צ'יבוטה שיחק בעבר גם בהפועל כפר סבא, בני יהודה ומכבי חיפה.

צ'יבוטה עבר להפועל תל אביב בקיץ שעבר וירד איתה לליגה הלאומית. לפני כמה שבועות כאמור שמע מהמאמן מסאי דגו שהוא לא נמצא בתכניות ושהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. הוא לא בכלל בסגל של האדומים בשלושת המשחקים הראשונים שלהם בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully