וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית"ר ירושלים תוותר על החתמת חלוץ נוסף

10.9.2024 / 6:30

הקושי התקציבי לצד הניסיון למנוע תחושות מרמור אצל שחקני ההתקפה, גרמו לקבוצה לעצור את החיפושים. מה המשמעות עבור שועה, והיכן עומדות השיחות עם אבישי כהן ודן ביטון?

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

שמונה ימים לסיום חלון ההעברות, בבית"ר ירושלים מוותרים בשלב זה על צירוף חלוץ נוסף. כפי המסתמן, הגיבוי למיירון ג'ורג' יהיו ירדן שועה, נהוראי דבוש ובמקרה הצורך גם פטריק טוומאסי וסילבה קאני.

ברק אברמוב הבהיר לירדן שועה בשיחה עימו כי הוא נותן גיבוי מלא לצוות המקצועי בסוגיית העמדה שלו, והסביר לשועה כי אם יתבקש לשחק כחלוץ, זה לא נתון לויכוח. בבית"ר מספרים כי שועה במוטיבציה גבוהה בימים האחרונים, ורוצה לחזור ולהרוויח את מקומו.

ההחלטה בנוגע להתקפה, על אף שאינה סופית ב-100 אחוז, התקבלה גם על מנת לא להעמיס על החלק הקדמי וליצור מרמור בקרב השחקנים, יחד עם העובדה שבשלב זה אין תקציב לחלוץ זר או ישראלי משמעותי.

מה הסיכוי שההחלטה תשתנה? ראשית, בית"ר תשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, כשנותרו שלושה ימים לסיום חלון ההעברות. המשחקים שלפני סיום החלון עשויים לגרום לקבלת החלטות של הרגע האחרון, (לצוות המקצועי יש אופציות) - אם כתוצאה מיכולת או כתוצאה מפציעות - אך נכון לרגע זה, ההחלטה היא לא לצרף חלוץ.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נראה מחויב. שועה/קובי אליהו

הפערים בין בית"ר לאבישי כהן לא הצטמצמו ביומיים האחרונים. בבית"ר מגדירים את הפער כקטן, אך בשלב זה ההצעה מבחינתם היא סופית. בית"ר תהיה מוכנה להחתים את דן ביטון עד לתום העונה ללא אופציה, אך השחקן יצטרך להוריד בדרישות כדי שברק אברמוב יחליט ללכת על העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully