וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו נחת באתונה, ביקורת בחיפה: "לחלוץ חדש ייקח זמן להתאקלם"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 20:07

חלוץ הירוקים הגיע ליוון על פי "SDNA" כדי להשלים את מעברו לא.א.ק אתונה, שתשלם לירוקים 3.5 מיליון יורו. במועדון טוענים: "ידוע כבר חודשים שיש סיכוי שהוא יעזוב"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה משלימים עם עזיבתו של פרנזי פיירו, כאשר הדבר מותיר את הקבוצה עם חלל משמעותי כשנותר קצת יותר משבוע לסגירת חלון ההעברות בישראל. לפי "SDNA" היווני, החלוץ נחת הערב (שני) באתונה כדי להשלים את מעברו ממכבי חיפה תמורת כ-3.5 מיליון יורו, זאת לפני שחלון ההעברות המקומי ייסגר בעוד יומיים, כך שהוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית כבר מחר.

במכבי חיפה מודעים לעניין ומשלימים עם עזיבתו של השחקן. לכן, בקבוצה יש ביקורת קשה על ההתנהלות ועל כך שפיירו נמכר לפני שחתם חלוץ אחר שיתפוס את מקומו. בחיפה משוכנעים שחלוץ זר יחתום ועובדים כבר מספר ימים בנושא, אבל הביקורת היא על כך שהקבוצה משנה את פניה דווקא בשבועות האחרונים לחלון, בזמן שהייתה צריכה להיות כבר מוכנה לליגה.

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
במכבי חיפה משלימים עם הפרידה מפיירו ומשוכנעים שיגיע מחליף/מאור אלקסלסי

"במועדון יודעים כבר תקופה ארוכה שיש סיכוי טוב שפרנזי יימכר", הודה גורם במכבי חיפה, "יגיע חלוץ אחר, אבל ייקח זמן עד שהוא יתאקלם. כל העזיבות האחרונות והשינויים היו צריכים להיות בחודש יולי ולא בספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully