וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט הפתיעה: הפועל ירושלים הפסידה למילאנו 83:81

8.9.2024 / 21:13

מחזיקת גביע המדינה הצליחה למתוח את קבוצתו של אטורה מסינה, ואף הוליכה בתום הרבע השלישי, אך נכנעה לבסוף במשחק האימון. הופעת בכורה לג'רמי מורגן

שמעון מזרחי פוגש את שחורציאניטיס ופפאלוקאס לפני משחק ההוקרה ליורגוס פרינטזיס/באדיבות מכבי תל אביב

הפועל ירושלים הצליחה למתוח הערב (ראשון) את אולימפיה מילאנו במשחק ההכנה ביניהן באיטליה, אך הפסידה לה לבסוף 83:81. מחזיקת גביע המדינה נותרה צמודה ליריבתה מהיורוליג לאורך כל ההתמודדות, ואף הוליכה ביתרון מינימלי בתום הרבע השלישי 62:65.

שאבון שילדס הצטיין עם 22 נקודות עבור אטורה מסינה, שפגש מחוץ למגרש את עוזרו לשעבר דן שמיר, המכהן כמנהל המקצועי של ירושלים. זאק לידיי המתקמבק הוסיף 16 ב-19 דקות, בעוד לניקולה מירוטיץ' היו 13 וג'וש ניבו נאלץ להסתפק ב-4 נקודות בלבד.

כריס ג'ונסון הוביל את קלעי המפסידה עם 15 נקודות ונעזר ב-12 מקאדין קרינגטון. אוסטין וויילי ניפק דאבל-דאבל נוסף, הפעם של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. נמרוד לוי הפצוע שוב לא שותף, אבל ג'רמי מורגן ערך בכורה במדים השחורים וסיים עם סל בודד ב-11 דקות.

שחקן אולימפיה מילאנו ג'וש ניבו נגד הפועל ירושלים. באדיבות הפועל ירושלים, אתר רשמי
ג'וש ניבו דווקא מכיר מצוין את הפועל ירושלים. הערב הוא פגש אותה במדי מילאנו/אתר רשמי, באדיבות הפועל ירושלים

ירושלים תחזור לישראל ותקיים ביום רביעי את הבכורה הביתית הלא רשמית שלה, כשתארח את עירוני נס ציונה במסגרת גביע ווינר. בעוד שבועיים וחצי, ב-25 בספטמבר, היא תפתח את עונת היורוקאפ במשחק "ביתי" קשה בסמוקוב נגד ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully