וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפני בעיטת הפתיחה לעונה: מעצר הזוי לטייריק היל

8.9.2024 / 19:12

התופס של מיאמי ניהל ויכוח עם שוטרים, נאזק, שוחרר ויהיה זמין למשחק מול ג'קסונוויל. חוזה עתק לדאק פרסקוט, ג'סטין פילדס יפתח בפיטסבורג

טייריק היל, התופס הכוכב של מיאמי דולפינס, הוא אחד שלא חוסך מעצמו הסתבכויות. שעות ספורות לפני משחק הבית של הדולפינס מול ג'קסונוויל במחזור הראשון של עונת ה-NFL, ניידת משטרה סימנה להיל לעצור בשל נהיגה פרועה. התופס ניהל דין ודברים עם השוטרים, שלבסוף אזקו אותו והצמידו אותו לקרקע. לאחר רגעים ארוכים הוא שוחרר, וסוכנו דרו רוזנהאוס אמר כי הוא צפוי לשחק.

דאלאס הפכה את דאק פרסקוט לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה, עם חוזה של 240 מיליון דולר לארבע שנים - 60 מיליון דולר לעונה. 231 מיליון דולר מובטחים, כך שהלכה למעשה פרסקוט יקבל בוודאות כמעט את כל הסכום בחוזה שעליו חתם. ג'ו בורו מסינסינטי, ג'ורדן לאב מגרין ביי וטרבור לורנס מג'קסונוויל זכו לאחרונה לחוזים לפי מפתח של 55 מיליון דולר לעונה, כך שפרסקוט הוא השחקן היקר אי פעם בליגה פר עונת משחק בחוזה החדש.

ראסל וילסון נפצע וג'סטין פילדס יפתח בפיטסבורג מול אטלנטה. פילדס, לשעבר בחירת הסיבוב הראשון של שיקגו בדראפט, עבר לפני הדראפט לסטילרס ותוכנן להיות מחליפו של וילסון שהגיע מדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully