וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר קשה להתראיין מאשר לכבוש שער". המראיינת שגנבה את הפוקוס

8.9.2024 / 11:34

"פמלה אנדרסון הצ'כית" התחילה עבודה חדשה במועדון כדורגל מקומי ובמסגרתה היא מראיינת שחקנים ואוהדים בלבוש מינימלי: "הדרך היחידה להצליח כיום היא למשוך תשומת לב"

תקציר: גאורגיה - צ'כיה 1:4/ספורט1

קבוצת פ.ק. אוסטי נד לבם ירדה מהליגה הבכירה בצ'כיה בתום עונת 2010/11 ומאז לא שבה אליה. היא שיחקה 11 שנים בליגת המשנה עד שב-2022 נשרה לליגה השלישית. בשנה שעברה חברת ויאגם הצטרפה כספונסרית ראשית, הוסיפה את שמה לשם המועדון וגם עוד כמה דברים.

בקיץ האחרון החליטו לשכור את שירותיה של כוכבת הרשת המקומית טניה ביסטרוניובה, שאמנם הודתה ש"אני אוהבת כדורגל, אבל לא מבינה הרבה - אבל אני מאוד מסורה לעבודה החדשה שלי". אז מה הוא אותו ג'וב? ביסטרוניובה שמוצגת לעתים כ"פמלה אנדרסון הצ'כית", נשכרה על ידי מחלקת השיווק של המועדון - ואחת המטלות שלה היא לראיין שחקנים אחרי משחקים לאתר הרשמי.

אחרי שישה מחזורים, אוסטי נד לבם מובילה את הליגה השלישית עם 13 נקודות מ-18 אפשריות, אבל העלייה שלה לכותרות וההגעה לסיקור במדינות אחרות לא נובעות מההצלחה על כר הדשא. "לשחקנים של הקבוצה יותר קשה להתראיין מאשר לכבוש שערים", כתבו באחד האתרים והביאו כדוגמה את הריאיון הזה:

הסיקור הנרחב גרם להרבה ביקורות על המועדון ועל ביסטרוניובה עצמה, אבל היא התעקשה: "אני לא קוראת תגובות, הרבה אנשים כנראה מקנאים. מבחינתי זו הזדמנות לעשות משהו חדש, אתגר לעשות משהו שונה ומעניין כי אני ממש אוהבת כדורגל".

את הבאזז החדש סביב המועדון, מקווים באוסטי נד לבם לרתום לטובת עניין, חשיפה וכתוצאה מכך גיוס כספים שיסייעו לבנות קבוצה שבתוך 2-3 שנים תשחק בליגה הראשונה בצ'כיה. "הפרסום שלנו קצת ביזארי", הודתה ביסטרוניובה, אבל מיד הדגישה: "יחד עם זאת, כל אחד יכול להתחבר למשהו במועדון שלנו, כולל מי שרוצה להתרכז רק בכדורגל. המפתח הוא למשוך תשומת לב כי בעולם כיום זו הדרך היחידה להצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

במועדון גם מתכננים להוציא לוח שנה חושפני במיוחד. כך נראו הצילומים בשבוע שעבר

  • עוד באותו נושא:
  • צ'כיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully