וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי מחוללת": ההודעות המטרידות של שחקן נבחרת אנגליה לשעבר

7.9.2024 / 11:19

ג'רמיין ג'נאס פוטר מה-BBC לאחר סדרה של הודעות לא ראויות לקולגות. אישה נוספת חשפה: "שלח לי תמונות של איבר המין שלו, הוא היה חסר בושה"

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

בשבוע שעבר הודיעו במפתיע ב-BBC על פיטוריו של ג'רמיין ג'נאס, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר ובשנים האחרונות אחד הפרשנים הבולטים ברשת השידור הבריטית. הסיבה היתה הודעות לא ראויות לשתי נשים שעבדו איתו בערוץ - וכעת חלק מההודעות המפלילות שלו נחשפות.

אישה שלישית חשפה בפני "דיילי מייל" את ההודעות שקיבלה משחקן העבר בן ה-41, נשוי עם ילדים, בזמן המונדיאל בקטאר. האישה, שעבדה בדוחא כמארגנת מסיבות, החלה לקבל מג'נאס אינספור הודעות בעלות אופי מיני, כולל בקשות חוזרות ונשנות לתמונות שלה בביקני. "אני כל הזמן חושב על התמונות שתשלחי לי", כתב באחת ההודעות. "סוף סוף אזכה לראות את הגוף שלך".

בהודעה אחרת שלח ג'נאס לאישה תמונה של איבר המין שלו. "הייתי בהלם", אמרה האישה. "הרגשתי מחוללת. הגבתי להודעות שלו כי הייתי חייבת, זאת היתה העבודה שלי, להביא קליינטים למסיבות, אבל כל הזמן שמרתי על מרחק. חוץ מזה, היינו בקטאר, שם סקס מחוץ לנישואים הוא לא חוקי. מה שהוא רצה יכול היה לגרום לכך שנבלה שבע שנים במאסר. אבל הוא המשיך להתעקש, חסר בושה. אמרתי לו שנדבר על זה, אבל הוא לא הצליח לעצור בעד עצמו ושלח לי תמונה של איבר המין שלו. לא הגבתי, ואז, אחרי עוד כמה הודעות, הוא חסם אותי".

ג'רמיין ג'נאס לצד אשתו אלי. GettyImages
התנהגות מטרידה באופן סדרתי. ג'נאס/GettyImages

האישה שבה הביתה לאנגליה ושכחה מהאירועים הקשים הללו - אך בשבוע שעבר הכל חזר אליה, עם ההאשמות שגרמו לפיטוריו. "קיוויתי לא לשמוע עליו יותר, אבל הפיטורים הוכיחו איזה מין אדם הוא", אמרה. "שקרן, בוגד, אדם שלא מכבד את המשפחה שלו ולא מכבד נשים".

"אני באמת רוצה להתנצל מעומק לבי בעקבות מה שהן עברו", התנצל ג'נאס בפני שתי הנשים בהן פגע בשבוע שעבר. עם זאת, הוא מעט סייג את דבריו כשהדגיש שהוא "היה בטוח שהדברים נעשו בהסכמה והכל היה דו כיווני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully