וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות ראשונות בקמפיין? גיא לוזון יבצע שינויים מול אסטוניה

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 21:16

הנבחרת הצעירה אמורה לצאת מהאפס במשחק "ביתי" בהונגריה מול אסטוניה החלשה במסגרת מוקדמות היורו (שבת, 21:00). ירין לוי בספק, נאווי יפתח, נחמני יוצב בחוד?

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

אחרי התבוסה 5:1 מול גרמניה, הנבחרת הצעירה של ישראל שוב "תארח" משחק במסגרת מוקדמות היורו בגיור שבהונגריה, כשמחר (שבת, 21:00) תגיע לביקור הנבחרת עד גיל 21 של אסטוניה. גיא לוזון ושחקניו, שסופרים כבר שישה הפסדים בקמפיין ונמצאים במקום האחרון בבית ד', אמורים להשיג הפעם נקודות ראשונות מול יריבה שפרט ל-1:1 הביתי מול בולגריה הפסידה את יתר משחקיה וספגה לא פחות מ-19 שערים. האסטונים לא ניצחו משחק רשמי מאז ה-1:2 הביתי על לטביה באוקטובר 2019, במסגרת מוקדמות יורו 2021.

לוזון אמור לוותר הפעם על שיטת שלושת הבלמים ולשחק התקפי יותר, כשסתיו נחמני וסוף פודגוראנו בתמונת ההרכב. רוי נאווי אמור לפתוח בקישור האחורי לאור מצבו של ירין לוי, שנפצע במשחק מול גרמניה. קשרה של בית"ר ירושלים ניסה להתאמן ומחר יוחלט האם ייכלל בסגל.

סוף פודגוראנו שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. Christian Bruna, GettyImages
גם הוא יקבל את המקום ב-11? סוף פודגוראנו/GettyImages, Christian Bruna

הנבחרת הצעירה תקיים משחק נוסף בגיור ביום שלישי, כאשר תארח את קוסובו ב-20:00. בחודש הבא תסיים את הקמפיין עם משחק באסטוניה (10 באוקטובר) ואחרון "ביתי" מול בולגריה (15 באוקטובר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully