וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה: "חלאילי? לא רואה ליגה בלגית. סולומון שחקן איכותי"

ניב דברת, דברצן

5.9.2024 / 20:51

כוכב נבחרת בלגיה התייחס גם לאי הגעתו של לוקאקו למשחק מול ישראל: "הוא רק עבר לנאפולי וצריך זמן". טדסקו הודה: "אם זה היה מוקדמות מונדיאל, הייתי מזמן את כל השחקנים הבכירים"

קווין דה בראונה נבחרת בלגיה לקראת ישראל/ניב דברת

נבחרת בלגיה עורכת את ההכנות האחרונות שלה בפתיחת ליגת האומות מול נבחרת ישראל. בשונה לנבחרת ששיחקה ביורו, דומניקו טדסקו לא זימן את כל השחקנים הבכירים שלו כולל רומלו לוקאקו שרק לפני כמה ימים חתם בנאפולי ולאנדרו טרוסאר שחקנה של ארסנל. הבלגים ערכו היום מסע"ת לקראת המשחק ובה טדסקו ודה בראונה התייחסו להכנות וגם לכוכבי נבחרת ישראל.

שחקני הנבחרת באימון לקראת בלגיה

שחקני נבחרת ישראל מתאמנים לקראת בלגיה/ניב דברת
קווין דה בראונה שחקן נבחרת בלגיה. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
חלאילי? "לא רואה כדורגל בלגי"/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

דומניקו טדסקו מאמן נבחרת בלגיה התייחס להרכב שלו לקראת המשחק ואמר: "ארתור טאט ישחק קרוב לוודאי כבלם מרכזי. הוא יכול לשחק גם כמגן. אנחנו לא צריכים לשנות לגמרי את הסגל שלנו. יהיה לנו סגל דומה לזה ששיחק ביורו. נעשה שינויים קטנים".

על חסרונם של שחקני מפתח כמו לוקאקו וטרוסאר: "אם אתה מסתכל על היורו, אז לוקאקו היה שם החלוץ המרכזי וטרוסאר שיחק. הפעם אני רוצה לתת דקות לשחקנים חדשים כדי לתרגל אותם. שחקנים יקבלו דקות כדי לנסות להוכיח את עצמם. זה לא אומר שאנחנו לא רוצים לנצח. הסברתי גם לשחקנים שלא איתנו. אם זה היה מוקדמות מונדיאל, לא הייתי עושה את זה".

קווין דה בראונה, הכוכב הכי גדול שזומן לסגל הבלגי, התייחס בין היתר גם לאי הגעתו של רומלו לוקאקו: "אני חושב שזה די חכם מבחינת לוקאקו להישאר בנאפולי אחרי קיץ כזה. הוא רק עבר לנאפולי וצריך להתרגל לעיר. אני מבין למה אתם שואלים עליו, אני אנסה להתאים את עצמי לחלוצים אחרים".

הכוכב הגדול התייחס גם לכוכבי ישראל, מנור סולומון ואוסקר גלוך: "את מנור אני מכיר מהפרמיירליג. יש לו איכויות. ראינו קטעים ממשחקים של ישראל. הם שיחקו די טוב מול שוויץ ורומניה ממה שראינו אותם".

על ענאן חלאילי, הודה דה בראונה: "אני לא צופה בכדורגל בלגי אם להיות כנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully