וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לקראת בלגיה: "לא רוצים רק להסתגר ולנסות לעקוץ"

ניב דברת, דברצן

5.9.2024 / 18:51

מאמן נבחרת ישראל מתכונן למשחק הראשון בליגת האומות (שישי, 21:45): "אנחנו מנתחים הרבה נבחרות 'קטנות' שהצליחו לשבור את תקרת הזכוכית". על חלאילי: "בקרוב הוא יהפוך לשחקן הכי טוב בליגה הבלגית"

רן בן שמעון במסע"ת נבחרת ישראל לקראת בלגיה/ניב דברת

נבחרת ישראל תחל מחר (שישי, 21:45) את הקמפיין הראשון שלה אי פעם בדרג א' של ליגת האומות, כאשר תפתח את בית 2 במשחק חוץ מול בלגיה החזקה. המפגש ייערך בדברצן, הונגריה, לאור חוסר הנכונות של ערים רבות בבלגיה לקיים את המשחק בתחומן, ומשם תמשיך הנבחרת לבודפשט כדי לארח ביום שני את איטליה.

עבור רן בן שמעון מדובר במשחק רשמי ראשון כמאמן נבחרת ישראל, והוא התייצב למסיבת העיתונאים יחד עם הקפטן אלי דסה.

"בלגיה היא אחת הנבחרות הטובות בעולם", אמר המאמן, "היה לה קמפיין יורו פחות מוצלח, אבל הסגל מדבר בעד עצמו. זה אתגר טוב עבורנו, אנחנו רוצים להרים את עצמנו ולהתמודד מול אתגרים".

על סיכויי ההצלחה: "היו נבחרות שהגיעו ליורו כנבחרות קטנות ויצאו ממנו גדולות, שוויץ למשל. בשלושה חודשים שאני בתפקיד, עשינו הרבה עבודה על מה מאפיין נבחרות שהצליחו לשבור תקרות זכוכית. הרבה אנשים ציפו ששוויץ תשחק כדורגל נסוג נגד איטליה בשמינית הגמר, אבל היא עשתה להפך עם כדורגל מיוחד. לפעמים צריך לשנות גישה, אנחנו לא רוצים להיות נבחרת שרק מנסה להתגונן ולעקוץ, אלא גם ליזום".

שחקני הנבחרת באימון לקראת בלגיה

שחקני נבחרת ישראל מתאמנים לקראת בלגיה/ניב דברת

על הסגל: "יש הרבה פרמטרים ובנינו פרופילים לגבי השחקנים שנרצה לראות בנבחרת. נזמין את השחקנים הכי מתאימים בכל פעם. נבנה שותפות עם השחקנים, זה ייקח זמן, האמון נבנה יום-יום. לקחתי את עצמי מהשנייה הראשונה לא להתלונן. יש מצב נתון ואני מתרכז במה שנמצא בידיים שלי. יש לנו שחקנים ברמה גבוהה, לגיונרים שיהיו ברמה אפילו יותר גבוהה בעתיד הקרוב, שחקנים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה... המטרה המרכזית היא להפוך את אוסף השחקנים לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון. יותם רונן
מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון/יותם רונן

על המשחק בצל המלחמה: "זו פריבילגיה לשחק כדורגל עם הסמל על החזה. יש דברים שהם גדולים מאיתנו".

בן שמעון נשאל על ידי עיתונאי בלגי לגבי ענאן חלאילי והשיב בחיוך: "אל תגלה לאף אחד, אבל בתוך זמן קצר הוא יהיה השחקן הכי טוב בליגה הבלגית, רק תהיו קצת סבלניים".

על עומרי גנדלמן שמשחק בגנט: "הוא כל הזמן מתקדם ומאז שהוא הגיע לבלגיה הוא עשה כמה צעדים ענקיים קדימה. הוא שחקן מאוד חשוב בנבחרת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully