וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט לא נשאר כסף בקופה: דילמת הרכש של בית"ר ירושלים

5.9.2024 / 6:05

שבועיים לסגירת החלון, בקבוצה מחפשים שחקן התקפה וקשר אך התקציב הנמוך שנותר מקשה: השיחות עם אבישי כהן תלויות בהשתתפות של מכבי תל אביב בעלויות, השכר של מתן בלטקסה מרתיע וגם דן ביטון עדיין בעיקר בגדר פנטזיה. עד כמה אברמוב יסכים לחרוג?

תקציר: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

שבועיים נותרו לסגירת חלון ההעברות, ובבית"ר ירושלים עדיין מתלבטים בנוגע לאפשרויות לחזק את הקבוצה. בימים הקרובים יצטרכו לקבל במועדון החלטות סופיות בנוגע לתקציב ולעמדות בהן ניתן להתחזק.

שכר השחקנים של הסגל הנוכחי כבר הגיע ל-18 מיליון שקל, כששלושה מיליון נוספים הושקעו ברכישות. יחד עם הגדלת תקציב המעטפת המקצועית וההוצאות הכרוכות בכך (אנליסטים, פיזיותרפיסטים, תזונאית, ארוחות ומלונות), לא נשאר כמעט כסף לחזק את הקבוצה בשלב זה.

ועדיין במועדון בודקים אפשרויות. עם אבישי כהן מתנהלות שיחות ב-48 שעות האחרונות, אך בשלב זה ישנם פערים והדברים תלויים בהחלטת מכבי תל אביב האם ועד כמה לפצות את השחקן בחלק משמעותי משכרו.

דן ביטון הוא שחקן שהצוות המקצועי רוצה עוד מהקיץ, אך המספרים גבוהים עבור בית"ר ובשלב זה רק החלטה כלכלית יוצאת דופן של ברק אברמוב תגרום לזה לקרות. גם במתן בלטקסה הייתה התעניינות, אך השכר מרתיע.

שחקן הפועל באר שבע, מיגל ויטור, מכשיל את שחקן מכבי תל אביב דן ביטון, לפני ההרחקה. אריאל שלום
אברמוב יצטרך לפתוח את הכיס ולשנות את התוכניות. דן ביטון/אריאל שלום

בבית"ר יודעים שהקבוצה צריכה להתחזק בקשר ובחלוץ. לקבוצה יש מקום לעוד זר אחד, ולכן מכל המכלול הזה - יחד עם מגבלת התקציב - יש דילמה גדולה מה לעשות ואיך להשתמש בסכום המוגבל שנותר לרכש. אלא אם ברק אברמוב יחליט לחרוג משמעותית מהתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully