וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת את אופציית צירופם של דן ביטון ואבישי כהן

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 22:32

הקשר שעשוי לעזוב את מכבי תל אביב מבוקש בבירה, אבל הסיכוי למהלך שכזה תלוי בהחלטה של אברמוב אם לחרוג משמעותית מהתקציב. גם המגן על הפרק, האלופה תציע טרייד על יונה?

שערי השבוע 4.9/ספורט1

לאחר שמכבי תל אביב הבהירה לדן ביטון כי לא תעמוד בדרכו אם יחליט לעזוב, בית"ר ירושלים מעוניינת בשחקן, אך המכשול הכספי הוא כרגע גדול מאוד. ביטון מרוויח כ-320 אלף יורו נטו ועלות מעביד לחוזהו היא 2.5 מיליון ש"ח לעונה, כאשר בשלב זה בבית"ר ישנו תקציב רכש של לא יותר ממיליון ש"ח בו היא מעוניינת לצרף שני שחקנים, קשר וחלוץ.

הסיכוי היחיד שמהלך כזה כן יקרה הוא החלטה של ברק אברמוב לחרוג משמעותית מהתקציב ולצרף את השחקן. הסיכויים כרגע נמוכים, אך אברמוב כבר הפתיע עם הסכומים שהוא מוכן לשלם לשחקנים שהוא רוצה, וביטון הוא אחד כזה.

שחקן נוסף ממכבי תל אביב שנמצא על הפרק מבחינת בית"ר ירושלים הוא המגן הימני אבישי כהן, שכידוע הגיע לקרית שלום מבית וגן. בבית"ר ירושלים כבר ביררו את העלויות הכרוכות בצירוף המגן ובמועדון טוענים שצירופו לסגל יתאפשר רק אם מכבי תל אביב תשתתף בשכרו.

דן ביטון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימשיך ללבוש צהוב, אבל של בית"ר? דן ביטון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאור האמור לעיל, לא מן הנמנע שעד סיום החלון ב-18.9 יתבשל טרייד בין המועדונים, במסגרתו עדי יונה יעבור לקרית שלום ואז תצרף בית"ר את ביטון, כהן ואולי שחקנים נוספים בהם בית"ר מעוניינת דוגמת בלטקסה ומלדה. בשלב זה לא נערכו שיחות בנדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully