וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתקשה למצוא קבוצה לשוראנוב, סברינה טרם סיכם

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 15:11

הירוקים רוצים להשאיל את החלוץ, אך הוא עשוי להישאר אם לא תימצא מי שתעמוד בשכרו אחרי שנה ללא פעילות. למרות הדיווחים בסרביה: טרם נסגרה העסקה עם פרטיזן בלגרד ושחקן הכנף. איאד חלאילי האריך חוזה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במקביל לשגרת האימונים שנמשכת ללא השחקנים שיצאו לנבחרות או לחופשות פרטיות, מכבי חיפה מוסיפה לפעול במטרה לסגור את הסגל לשארית העונה. זה לא סוד שהירוקים הציבו בפני המנהל המקצועי גל אלברמן משימה למצוא קבוצה שתשאל את אריק שוראנוב, תוך התמקדות בקבוצות מחו"ל וזאת בשל שכרו הגבוה של החלוץ

מכבי חיפה ניהלה שיחות עם מספר קבוצות - ועם חלקן ממשיכה לנהל - אך מתקשה למצוא את זו שתהיה מוכנה לקלוט את שוראנוב שמרוויח כ-300 אלף יורו לעונה, בעיקר לאור העובדה שהוא לא היה פעיל כמעט עונה שלמה. בעקבות כך, השחקן עשוי להישאר בסגל הקבוצה מהכרמל בסופו של דבר, אבל זו לא תחדול מהמאמצים למצוא לו קבוצה עד סגירת חלון ההעברות בליגות השונות.

בתוך כך, סגנית האלופה ממשיכה לחפש חיזוק ובמועדון אישרו אתמול את הדיווחים בסרביה, לפיהם קסנדר סברינה בדרך להצטרף לקבוצה, אלא שגורמים במכבי חיפה הבהירו היום (רביעי) בשיחה עם וואלה ספורט כי העסקה עוד לא נסגרה סופית ונמשכים המגעים עם פרטיזן בלגרד וכן מול השחקן עצמו. במכבי חיפה אופטימיים שסברינה אכן יחתום על חוזה לטווח ארוך, אך כאמור עדיין נותרו פרטים שלא סוכמו.

קסנדר סברינה במדי דן האח. Soccrates Images, GettyImages
עדיין לא סיכם. סברינה/GettyImages, Soccrates Images

מי שקשר את עתידו עם מכבי חיפה הוא איאד חלאילי: הירוקים הודיעו היום ששחקן הכנף חתם על חוזה חדש לארבע שנים. אחיו הצעיר של ענאן חלאילי, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, פתח את העונה הזו עם הקבוצה הבוגרת וכבר רשם שתי הופעות.

לאחר החתימה אמר השחקן לאתר הרשמי: "מכבי חיפה זה הבית שלי וזו הקבוצה שאני אוהד. אני מאושר לחתום על חוזה חדש ואעשה הכל להוכיח את ההזדמנות שנותנים לי ולשמח את הקהל הכי טוב שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם איאד חלאילי. מכבי חיפה, אתר רשמי
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר עם איאד חלאילי/אתר רשמי, מכבי חיפה

מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה הוסיף: "אנחנו שמחים שאיאד חלאילי חתם על הסכם ארוך טווח, כשחקן צעיר ומבטיח. איאד מצטרף למספר שחקני בית מבטיחים שיהוו את שלד הקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות, מתוך מטרה להמשיך ולהתמודד על כל התארים. אני מאחל לאיאד הצלחה ונעשה הכל להעניק לו את הכלים המקצועיים הטובים ביותר להמשיך ולהתפתח ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully