וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאברמוב מתערב, הסיפור מסתיים תוך 24 שעות"

3.9.2024 / 6:10

בעלי בית"ר נכנס לתמונה כדי לטפל במשברון סביב ירדן שועה - ועזר לנקות מהשולחן לא רק את סוגיית הספסול בשבת, אלא מתיחות כללית שמורגשת עוד מתחילת הקיץ: "במשחק הבא הוא כבר יצטיין". בינתיים בקבוצה ממתינים לתשובת נידם, שייפגש עם מכבי ת"א

תקציר: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפגישה בין ברק אברמוב לירדן שועה אמש (שני) הייתה על רקע חשש כי ספסולו של שועה והכעס שהפגין, יובילו את בית"ר ירושלים למקום לא טוב. הבעלים רצה לסגור את הסיפור - ועשה זאת במהירות ובנחישות.

לאברמוב יש דוקטורט בטיפול במשברונים עם שועה. הוא התעסק בכאלה עוד כשהקשר שיחק בבני יהודה. זה תמיד מתחיל בלהרגיע ולחזק את שועה, לתת לו את התחושה שהוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה - אך במקביל לתת גב לצוות המקצועי ולהבהיר לשועה כי הוא חייב להתיישר בהתאם לדרישות.

"אברמוב יודע מתי זו הנקודה שהוא צריך להתערב, וכשהוא עושה את זה הסיפור נגמר תוך 24 שעות - ובמשחק הבא שועה מצטיין", אמרו בבית"ר.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צפו להצגה במשחק הבא. שועה/קובי אליהו

שועה נפגע מכך שבישרו לו על ספסולו ברגע האחרון. הוא סוחב מהקיץ תחושה שהיו שמחים אם היה עוזב, ומרגיש שהוא לא בעדיפות ראשונה מבחינת הצוות המקצועי. ההרגשה הזאת - גם אם לא תמיד נכונה - תדלקה אותו.

כאן אברמוב וכפיר אדרי התערבו. הפגישה שנערכה אתמול עם הבעלים וזו שתתקיים היום עם הצוות המקצועי, לא נוגעת רק לטפל רק במתח סביב המשחק בשבת, אלא נועדה לשים מאחור את כל רחשי הקיץ והמתיחות שליוותה את היחסים מאחורי הקלעים, על מנת לצאת לדרך חדשה.

בסופו של יום, הצוות המקצועי מסתכל על טובת הקבוצה בלבד. אין שחקן שיש לו התחייבות להרכב או שתפקיד כזה או אחר שמור לו בטאבו, וגם זה הובהר לשועה, שהגיע לנקודה הזאת עם כל מאמן או צוות מקצועי (דבר שאמור לגרום לו לעשות חשבון נפש). מהצוות המקצועי מצפים בבית"ר לדעת להכיל את שועה למען הקבוצה. האמת? הם עושים את זה עוד מהעונה שעברה, רק שמדי זה "בורח".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
יונס מלדה, מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב לא משחררת. יונס מלדה/אריאל שלום

בנוגע לחיזוק, בית"ר עדיין לא ויתרה על נדב נידם, ומחכה לתשובה בנוגע לאפשרות לצרף אותו. ב-48 השעות הקרובות אמורה להתקבל הכרעה בנושא, לאחר שהקשר ייפגש עם אנשי מכבי תל אביב.

במקביל, האלופה לא תשחרר כרגע את יונס מלדה אך גם אם כן, בית"ר תתקשה לעמוד בשכרו, כמו גם בשכרו של מתן בלטקסה שנעשו גישושים לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully