וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגעילה": הטניסאית התנצלה על השערורייה באליפות ארה"ב

3.9.2024 / 7:04

אחרי שהתנהגה בגסות מול מביאת הכדורים, יוליה פוטינצבה ספגה ביקורת חריפה ברשתות, ובתקשורת הזכירו את העבר הסוער שלה: "כמו גנגסטרית על המגרש"

יוליה פוטינסבה. TIMOTHY A. CLARY/AFP, GettyImages
איבדה את זה. פוטינצבה/GettyImages, TIMOTHY A. CLARY/AFP

הטניסאית הקזאחית יוליה פוטינצבה (29 בעולם) הפכה לשיחת היום באליפות ארצות הברית הפתוחה לאחר ש"השפילה" מביאת כדורים במהלך ההפסד שלה בסיבוב השלישי. בת ה-29 הייתה מאוכזבת במהלך ההפסד לג'זמין פאוליני, אולם ההתנהלות שלה הייתה לא מקובלת, ולא בפעם הראשונה.

במהלך אחת הפעמים, ה"בול-גירל" ניסתה לזרוק לעברה כדורים לפני הגשה אך פוטינצבה לא עשתה מאמץ לתפוס אותם ובמקום זה עמדה במקום בהפגנתיות. היא ספגה על כך ביקורת ניקובת - בין השאר מבוריס בקר - לפני שהתנצלה על מעשיה בפוסט ברשתות החברתיות.

התקרית המקוממת

"אני רוצה להתנצל בפני נערת הכדורים על איך שהתנהגתי. בכנות, זה לא היה בגללה. ממש התבאסתי על עצמי שלא ניצחתי את המשחק מנקודת השבירה, ואז התרוקנתי מהרגשות שלי והייתי עמוק במחשבות שלי, שאני אפילו לא התמקדתי במה שקורה סביבי ומי נתן לי את הכדור".

בקר, שזכה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-1989, כתב בתגובה לסרטון ברשתות החברתיות: "מי פוטינצבה חושבת שהיא... התנהגות נוראית כלפי נערת הכדור". גם פירס מורגן ביקר את ה"התנשאות המגעילה" של פוטינצבה: "מביאת הכדורים הייתה צריכה לזרוק את השלישי בפנים שלה".

אצבע משולשת לקהל במלבורן

ככה לוחצים ידיים?

מי שמכיר את פוטינצבה לא מופתע. בשנת 2022, הכוכבת ילידת רוסיה הכריזה ש"אני כמו גנגסטר במגרש, אבל כמו מלאך מחוץ למגרש". היא אמרה ש"ידעתי שיש בי אש מאז שהייתי ילדה. אבא שלי היה אומר לי, 'יוליה, המזג שלך על המגרש הוא יותר מדי לפעמים'. אבל גם המזג שלו היה לפעמים יותר מדי.

"שנינו היינו טיפוסים כשהיינו עובדים ביחד. בחוץ זה היה הרבה אהבה והתרגשות. למעשה מעולם לא רבנו מחוץ למגרש. אבל במגרש, כל הזמן רבנו. הייתי פראית, יותר מדי אש".

באליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2019 היא התעמתה עם מלינדה בנצ'יץ', ובירידה למגרש שלחה אצבע משולשת לקהל. סיבוב אחד לפני כן, פוטנצבה יצרה לחיצת יד אגרסיבית מדי לאחר שניצחה בסיבוב הראשון שלה את ברבורה סטריקובה, שנראתה מבולבלת וכואבת מהאירוע לפני שהבהירה: "היא לחצה אותי, כאילו, הארדקור! העצמות האלה - וואו! וואו!".

רק לאחרונה אמרה בריאיון: "עכשיו אני שולטת בעצמי יותר. ברגעים חשובים אני נרגעת. אני מבינה מה אני צריכה לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully