וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוראן אנטוניץ' חתם בהפועל ת"א: "נרגש להגיע למועדון גדול"

2.9.2024 / 18:11

הבלם הסרבי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויחליף בסגל את צ'ליץ', שקיבל הודעה שהוא רשאי לעזוב: "אעשה את הכל כדי לעזור בהשגת המטרה"

תיקתקנו, 2.9/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה בשבוע שעבר על כך שארצה יגיע גוראן אנטוניץ', הבלם הסרבי של באצ'קה טופולה, הקפטן שלה למעשה, שסיים חוזה בסיום העונה שעברה ועזב. הערב (שני) השלימו האדומים את צירופו בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, אחרי תקופת התרשמות הדדית ומו"מ שהסתיים בהצלחה.

אנטוניץ' בן ה-33 יחליף בסגל הפועל תל אביב את הבלם הקרואטי מרין צ'ליץ', שרק הקיץ הצטרף, אולם קיבל לאחרונה הודעה מהמאמן מסאי דגו כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. כפי שפרסמנו, בינתיים צ'ליץ' מסרב לעזוב עד שיימצא קבוצה, אבל הוא כלל לא עבר בבקרה התקציבית, כך שהוא לא רשום בקבוצה ועל כן הפועל תל אביב יכולה לרשום את אנטוניץ' כזר השלישי שלה.

גוראן אנטוניץ', הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב הודיעה על צירופו. אנטוניץ'/אתר רשמי, הפועל תל אביב

אנטוניץ' אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "אני שמח ומתרגש להגיע ליעד חדש בקריירה, במועדון גדול ששמעתי עליו רבות - והספקתי להרגיש את העוצמות שלו בשבוע שאני כאן. אעשה את הכל כדי לעזור לחבריי לקבוצה בהשגת המטרה שעומדת בפנינו וביחד אני מאמין שנעניק הרבה רגעים יפים העונה לקהל המדהים שלנו. יאללה הפועל!".

לפני באצ'קה טופולה שהיה משחקניה הבולטים בחמש השנים האחרונות ואיתה גם שיחק בליגה האירופית בעונה שעברה, שיחק בפאליץ' הסרבית, ספרטק סובוטיצה הסרבית (שש עונות), נאה סלמיס פמאגוסטה הקפריסאית, אלוורום הנורווגית ואלשקרט ירבאן הארמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully