וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת כנפך: מדיניות ההכלה של בית"ר עם ירדן שועה

2.9.2024 / 15:30

עמדה מועדפת או לא, המהמורות הקטנות בדרך תמיד היו חלק מהחבילה ששמה ירדן שועה. כל עוד הבעלים והקהל מאמינים שהוא השחקן החשוב בקבוצה, גם הצוות יצטרך להתאים את עצמו. מאחורי הקלעים של מיני-משבר בבית"ר ירושלים, שייעלם כלעומת שבא

תקציר: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

אחרי עונה אישית פנטסטית, ירדן שועה שוב מוצא את עצמו בכותרות מהסיבות הלא נכונות. הכל החל עם ספסולו של קשר בית"ר ירושלים בשבת נגד עירוני טבריה, שפתח תיבת פנדורה - וחשף את הקושי של שועה מכך שהוסט מהעמדה הטבעית שלו בכנף לטובת פטריק טוומאסי.

אלמוג כהן וברק יצחקי ישוחחו עם הקשר השבוע, כדי למנוע מהסאגה החדשה ללכת למקומות לא טובים. שועה נפגע מהעובדה שלא פתח, חש כי מדובר בענייני אגו בעקבות העובדה שאמר מה הוא חושב על תפקודו כחלוץ - ולכן בבית"ר מתכוונים לעשות סדר בדברים, בתקווה להמשיך הלאה.

כל עוד ירדן שועה חלק מבית"ר ירושלים, האירועים הנקודתיים הללו הם חלק מהחבילה. זה קרה עם כל מאמן שדרך בבית"ר, וגם אם לצוות האימון לא קל להכיל זאת, מבחינת הבעלים והקהל שועה הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה ואסור לגעת בו. זה מחייב לנהוג בו ברגישות, ולנקוט במדיניות של הכלה ומציאת פתרונות.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בסןף, כנראה שהוא ינצח. שועה/קובי אליהו

בסופו של יום, אם בית"ר הייתה מביסה את טבריה, הספסול של שועה היה מתגמד. ברגע שהיא לא שיחקה טוב וגם הפסידה בדקה ה-90, התמונה השתנתה וכולם דורשים את שועה בחזרה בהרכב. נכון שברמת ניהול הסגל של הצוות המקצועי זה רחוק מלהיות תסריט אידיאלי, אך אלו הם החוקים בבית"ר עם ירדן שועה.

בכל מקרה, זה לא אמור ללכת לפיצוץ. שועה יחזור לכנף שמאל, יידע גם לתת דקות כחלוץ ובצד ימין, והדברים יירגעו וישקעו. ברק יצחקי יודע "לגעת" בשועה ולהתחבר אליו בדברים הקטנים. מי כמוהו מבין איך לפרגן ולעודד אותו מצד אחד, ולשמור אותו דרוך ועם מוטיבציה מצד שני. אפשר יהיה לראות את זה כבר אחרי פגרת הנבחרת, במשחק נגד מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully