וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה קשה בהפועל חיפה: "בלי חיזוק משמעותי ננסה לשרוד בליגה"

1.9.2024 / 9:21

אחרי ההפסד לריינה, במועדון שוב מפנים אצבע מאשימה לעברו של הבעלים יואב כץ, שלטענתם לא מאשר חיזוק: "עזבו שחקנים ולא הגיעו מחליפים", הוסיף המאמן רוני לוי שזעם כבר במחצית. דאגה מפציעת אנטילבסקי, מדוע הוכתר לאלה למלך השערים באצטדיון למרות שהוא לא?

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 3:1/ספורט1

אווירה קשה בהפועל חיפה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 3:1 לבני ריינה, ובעיקר בעקבות היכולת. לאורך כל הקיץ התריע המאמן רוני לוי שבהיעדר חיזוק הקבוצה תתקשה מאוד לשחזר את העונה שעברה, שהייתה מוצלחת מאוד, וכעת אחרי עוד משחק רע, במועדון יש לא מעט גורמים שבאים בטענות קשות לבעלים יואב כץ על כך שלא אישר חיזוק משמעותי והמשיך לעמוד על התעקשותו שהסגל מספיק טוב.

"לא ברור איך אפשר לחשוב אחרי עזיבה של שחקנים כל כך משמעותיים שבלי תחליף יהיה בסדר", תקף גורם בקבוצה, "עכשיו כולם כנראה מבינים שבלי חיזוק משמעותי אנחנו לא רק שלא נשחזר את העונה הקודמת, אלא ממש נצטרך לשרוד בליגה".

המאמן רוני לוי היה מאוד עצבני בסיום וכבר במחצית ביקר את היכולת וערך שלושה חילופים, למרות שהקבוצה עוד הובילה 0:1. "אין ספק שהמצב מדאיג", אמר שחקן בקבוצה, "נראינו רע מאוד ולא מצאנו פתרונות. אין ספק שהקבוצה צריכה לפחות עוד שניים או שלושה שחקנים לסגל".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. מאור אלקסלסי
היה עצבני עוד כשהפועל חיפה הובילה במחצית. רוני לוי/מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי היו שמחים לראות את תומר יוספי חוזר ונרכש מהפועל באר שבע, אבל כאמור בשלב זה הבעלים עדיין לא מאשר רכישת שחקנים, כך לפי גורמים בקבוצה. יחד עם זאת, במועדון אמרו שניסיון העבר מראה שכץ בסופו של דבר - למרות הצהרותיו - יחזק את הקבוצה.

"זה היה משחק רע מאוד שלנו, קבוצתית ואישית", הודה רוני לוי, "כמובן שיש אחריות עליי כמאמן, ריינה עלו עלינו בכל הפרמטרים ולא מצאנו פתרונות להחזיק בכדור ולהניע את הכדור. לא לחצנו בצורה טובה. הפסד מאוד מדאיג, אנחנו צריכים להפנים שזו שנה אחרת וזו לא אותה קבוצה של עונה שעברה. אנחנו צריכים לדעת שאנחנו הולכים לפני תקופה קשה מאוד ונצטרך למצוא לעצמנו זהות נכונה כדי לשרוד ולהילחם, אם לא נפנים את זה מהר מאוד כקבוצה וכמועדון אנחנו יכולים למצוא את עצמנו בבעיה קשה מאוד. אחרי המשחק אני לא רוצה לתת תירוצים וסיבות, אלא צריך לקחת אחריות. עזבו אותנו שחקנים משמעותיים ולא הגיעו מחליפים וגם ככה לא היינו קבוצה הכי טובה בליגת העל", הוסיף המאמן.

מלבד הנצחון בחיפה מודאגים גם מהפציעה של דמיטרי אנטילבסקי. השחקן סובב את הקרסול ויעבור צילום, כשבקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לאחר פגרת הנבחרות.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
דמיטרי אנטילבסקי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הפציעה של אנטילבסקי מדאיגה את הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, האוהדים המשיכו במחאה נגד הבעלים יואב כץ, כאשר במהלך הטקס שבו ציינה הקבוצה עשור למשחקה הראשון בסמי עופר, קראו אוהדים רבים נגד הבעלים. אפרופו הטקס, בחיפה זימנו את מהראן לאלה שכבש 18 שערי ליגה בסמי עופר אל הטקס ואף ציינו בהכנות לטקס שלאלה הוא מלך השערים של הקבוצה בסמי עופר, אלא שבדיקה מראה שאלון תורג'מן הוא מלך השערים עם 20 שערים ובקרב הקהל וגם אצל חלק מהשחקנים בקבוצה תהו מדוע לאלה הוכתר כמלך השערים, בעוד העובדות מראות אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully