וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרש שלנו איננו": חולצה גופתו של הרש גולדברג פולין ז"ל

1.9.2024 / 6:53

הותר לפרסום כי במבצע צבאי מורכב, חולצה מעזה גופתו של הרש גולדברג פולין ז"ל, שהיה אוהד מושבע של הפועל ירושלים ונחטף ב-7.10 אחרי שהיה במסיבה ברעים: "מודים על כל התמיכה והאהבה", מסרה משפחתו

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חדרה 1:1/ספורט1

אנשי הפועל ירושלים ואוהדיה נתוודעו בשעת לילה מאוחרת (בין שבת לראשון) על מותו של אוהד הקבוצה הרש גולדברג פולין, שנחטף על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר. מאז אותה שבת שחורה, בהפועל ירושלים שמו את היותו של הרש ז"ל בשבי בראש סדר העדיפויות הקהילתי והתקשורתי במשך יותר מעשרה חודשים, כשאנשי המועדון סיפרו: "כמה זה אכזרי וכואב, עליו ועל האחרים. מסיימים משחק מתוסכלים נגד חדרה ואז מקבלים פרופורציות עם הבשורות האלה".

"העצב והכאב קשים מנשוא. הרש שלנו, כל כך קיווינו, כל כך רצינו, וכמה התפללנו שתחזור בריא ושלם. הלב שלנו עם רייצ'ל, ג'ון, ליבי, אורלי וכל הקהילה האדומה שכבר הפכה לחלק ממשפחת גולדברג-פולין. הירש, לעולם לא נשכח אותך. נזכיר, נזכור וננציח אותך בכל דרך אפשרית. לנצח תישאר בליבנו הקרוע והכואב", ספדה הבוקר קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים.

ממשפחתו, שפעלה מסביב לשעון ומסביב לגלובוס בניסיון להשמיע את זעקתו וזעקתם, נמסר: "בלב שבור משפחת גולדברג פולין מודיעה על מותו של בנה האהוב הרש. המשפחה מודה לכולכם על האהבה והתמיכה ומבקשת לקבל פרטיות בשעה זו".

בנוגע לכדורגל, הקבוצה צברה נקודה ראשונה בליגה נגד חדרה, זיו אריה סיכם אותה: "מחצית ראשונה היינו צריכים לרדת ב-3 או 4 לנו, ירדנו ב-1 להם. בחצי השני השווינו והמשחק ברח לבאלגן. ביום חמישי היה האימון הראשון שלנו עם כל הסגל, זאת ההכנה הכי קשה שהייתה לי ועדיין אני מרוצה מהרבה דברים".

אריה משוכנע כי לאחר פגרת הנבחרות והעובדה כי יותר שחקנים ייכנסו לכושר, הקבוצה תיראה טוב יותר: "בשבילי גביע הטוטו זה משחקי אימון, לא מעבר, אתם כתקשורת עשיתם מזה יותר ממה שזה, גם בדרבי. ננסה לחזק את הקבוצה בעוד שחקן או שניים ונהיה טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully