וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה לשמאל: בית"ר ירושלים צריכה לקבל החלטות

1.9.2024 / 6:40

ברק יצחקי יוצא לפגרה עם לא מעט סוגיות שמחייבות פתרון. מה מפריע לירדן שועה, מי הגיבוי למיירון ג'ורג' ובאיזו עמדה לצרף זר? פגרת הנבחרות באה בזמן לקבוצה שהופתעה על ידי עירוני טבריה

תקציר: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים יוצאת לפגרת הנבחרות לאחר הפסד לא מתוכנן לעירוני טבריה והבנה כי עם כל הכבוד ל'הייפ' של הקיץ ורף הציפיות שנוצר סביב הקבוצה, ישנה עוד הרבה עבודה. היא עוד זקוקה לחיזוק וגם עבודה מנטאלית נדרשת מול השחקנים על מנת לעמוד במטרות העונה. בקבוצה סיכמו את ה-1:0 לטבריה ב"שיעור שנלמד ממנו, יש פגרה לעשות חושבים וקצת שינויים כדי לחזור הרבה יותר טובים".

בית"ר הייתה הקבוצה הדומיננטית במגרש אתמול, אך עדיין הניעה כדור לאט, לא הייתה מספיק אגרסיבית ולא מצאה פתרונות כדי להכריע את המשחק. אם עד עכשיו דיברו על הבעיות של בית"ר בקישור או ההגנה, בפגרה הזאת הקבוצה תצטרך למצוא פתרונות לחוליית ההתקפה. נתחיל מזה שירדן שועה לא אוהב את העובדה שכנף שמאל ניתנה לפטריק טוומאסי - בכל מצב רגיל אומרים כי השחקן צריך להתיישר בהתאם לדרישות הצוות, אך עם ירדן שועה זה לא עובד ככה. הוא כוכב, אפשר להוציא ממנו גם עבודה וברק יצחקי יודע לעשות את זה, אבל גם צריך לדעת להכיל אותו ואת מה שמפריע לו ולכן סביר להניח כי כבר במשחק הבא הוא יחזור לעמדה המועדפת עליו.

ירדן שועה התלונן לא מעט בשבועיים האחרונים על כך שהוא לא מתורגל בשמאל ואף הדגיש כי "הייתי מעורב ב-40 גולים בשנתיים מאגף שמאל, לא צריך למצוא לי עמדה אחרת" במעין עקיצה שאולי תגרום לו לקבל בחזרה את העמדה המועדפת עליו.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שועה התלונן לא מעט על כך שהוא לא מתורגל בצד שמאל/קובי אליהו

עם זאת, דווקא השיבוץ מדי פעם בעמדת החלוץ יכול לעזור לו להראות עוד צד ביכולות שלו ולעזור לו להגשים את חלום הכסף הגדול מעבר לים, בעיקר בכל מה שקשור למשחק עם הגב לשער והתנועה לעומק ללא כדור. במועדון הסבירו כי "מול בלמים גבוהים וחזקים הצוות העדיף את ג'ורג' בחוד, מוזי וטוומאסי עשו עד אתמול עבודה מצויינת בכנפיים ולכן נבחר ההרכב, זה יכול להשתנות בכל משחק".

בסוף הכדור חוזר לשועה. אם הוא יביע חוסר שביעות רצון לשחק חלוץ, בית"ר צריכה לקבל החלטות. כרגע היא רק עם מיירון ג'ורג' כחלוץ משמעותי (מבלי לפגוע בנהוראי דבוש) ותהיה חייבת לגבות את העמדה עד לסיום חלון ההעברות או לדעת שניתן יהיה להשתמש בשועה בכל רגע נתון.

אם זה יהיה שחקן התקפה זר, בית"ר תצטרך למצוא פתרון למרכז השדה. עד עתה המתינה הקבוצה לנדב נידם, שעדיין לא פתר את הפלונטר מול מכבי תל אביב, כאשר נבחנות גם אופציות של זרים לעמדה.

בשורה התחתונה, הקישור של בית"ר ירושלים ללא איסמעילה סורו לא מספיק אגרסיבי - לעתים גם איתו על המגרש - ולכן הצוות המקצועי ישבור את הראש עד סיום חלון ההעברות בעוד קצת יותר משבועיים איזה קשר לצרף ועם איזה ציוות לרוץ בהמשך העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

הבוקר, ביום כה קשה ועצוב, ביקשה בית"ר ירושלים "להביע כאב יחד עם כל עם ישראל על הירצחו בשבי של אורי דנינו, אוהד הקבוצה, אשר גופתו חולצה אמש ותגיע לקבר ישראל. אחיו של אורי משחק בקבוצת האקדמיה של המועדון. אנו משתתפים בצער משפחותיהם של כרמל גת, עדן ירושלמי, אלכסנדר לובנוב ואלמוג סרוסי וכמובן בצערה של משפחתו של הרש גולדברג פולין והפועל ירושלים בשעה קשה זו. מחזקים מכאן את כוחות הביטחון וקוראים להחזיר את החטופים במהרה חזרה אלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully