וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע שועה לא פתח בהרכב בית"ר? הסיבה לא רק מקצועית

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 23:47

יצחקי רצה לשמור את מוזי ב-11 ולשלב את ג'ורג', אבל ישנה סיבה נוספת: הכוכב הביע אי שביעות רצון מכך שטוומאסי תפס את המשבצת שלו בשמאל, ולגישה שלו במהלך השבוע היתה השפעה על ספסולו

תקציר: עירוני טבריה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

ירדן שועה נותר הערב (שבת) מחוץ להרכב בית"ר ירושלים למשחק החוץ מול עירוני טבריה, שהסתיים במפח נפש גדול עבור הצהובים-שחורים. מדוע זה קרה? ראשית, ישנה סיבה מקצועית - מבחינה טקטית
רצה הצוות המקצועי לשמור את טימו מוזי ב-11, לאור העבודה שהוא עושה במגרש והעובדה שמדובר בשחקן הכי ממושמע טקטית בחלק הקדמי של ברק יצחקי, והרי שמירון ג'ורג' הוא החלוץ הטבעי היחיד בסגל.

אולם ישנה סיבה נוספת והיא נעוצה בירדן שועה עצמו. הכוכב הגדול לא מרגיש טוב עם העובדה שפטריק טוומאסי קיבל את המשבצת שלו בצד שמאל והביע אי שביעות רצון על כך. שועה מרגיש כי הוא מתקשה לבוא לידי ביטוי כחלוץ או בימין/מאחורי החלוץ וגם לגישתו במהלך השבוע הייתה השפעה על החלטת הצוות המקצועי.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שוב לא שקט. שועה/קובי אליהו

שועה נכנס הערב למגרש בדקה ה-60 היישר למשבצת המועדפת עליו וטוומאסי עבר לאגף ימין, אבל זה לא עזר לבית"ר. הירושלמים אמנם התעוררו, אך לבסוף הפסידו 1:0 משער דרמטי של סטניסלב בילנקי. ברק יצחקי אמר על הספסול של שועה: "חשבתי שלמשחק הספציפי הזה מיירון יותר מתאים וזה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully