וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי מאוכזב: "היה משחק חד צדדי, במשחק כזה אסור לספוג"

31.8.2024 / 22:22

בית"ר ירושלים הפסידה לעירוני טבריה 1:0 משער בדקה ה-93. חודדה על הניצחון ההיסטורי: "הגישה והמחויבות ניצחו את המשחק"

כתבה לקראת עירוני טבריה - בית"ר ירושלים/ספורט1

עירוני טבריה אירחה הערב (שבת) בליגת העל לראשונה בתולדותיה ולא היתה יכולה לבקש סיום דרמטי ומתוק יותר למשחק ההיסטורי - כשניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים בגרין. סטניסלב בילנקי הכריע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן כדי להעניק לעולה החדשה נקודות ראשונות בליגה העליונה ונתן את האות לחגיגות. מנגד, ברק יצחקי יכול להיות מאוכזב מאוד מהתוצאה הסופית וגם מהדרך. הצהובים-שחורים היו ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-76 לאור הרחקת נדב מרקוביץ' המחליף - אך גם זה לא יכול להיות תירוץ להפסד הזה.

ברק יצחקי סיכם: "הגענו להזדמנויות, לא מספיק, במחצית השנייה הגענו ליותר מצבים גם ב-10 שחקנים, אבל הכדור לא נכנס, ומנגד לא הצלחנו לשמור על שער נקי וחבל. אני לא אוהב 0:0, אבל במשחקים כאלה צריך לדעת לא לספוג. נראה מה אני עשיתי לא נכון וננסה לתקן את זה".

המאמן הוסיף: "טבריה לא ניסתה להניע כדור מאחור, ידענו שהיא תנסה לצאת להתקפות מעבר, התכוננו לכדורים הארוכים שלה, אבל זה לא הספיק לצערי. היה משחק חד צדדי, אתה סופג כרטיס אדום ועדיין מצליח להגיע למצבים... מאוד רציתי לנצח, לא הלכנו אחורה גם ב-10 שחקנים. בשליש האחרון לא עשינו את הפעולות הנכונות - למרות שהגענו למספיק מצבים כדי לנצח".

שחקני עירוני טבריה חוגגים עם האוהדים. קובי אליהו
שחקני עירוני טבריה חוגגים עם האוהדים/קובי אליהו

על נדב מרקוביץ' שהורחק אחרי שספג שני צהובים בתוך 6 דקות, אמר יצחקי: "מה אני עושה? נכנס לחדר ההלבשה, נותן לו חיבוק ונשיקה ואומר לו שמזה לומדים. היו לנו שחקנים צעירים באמצע בחצי השעה האחרונה, דור מיכה עלה פצוע ומשך כמה שהוא הצליח. צהוב שני, מאכזב, אבל הוא ילמד - הוא עדיין צעיר".

על חיזוק: "אמרתי כבר שאנחנו צריכים להתחזק בשני שחקנים, בעיקר במרכז המגרש. אני מקווה שסורו יחזור אחרי הפגרה. יש לנו מרכז מגרש יצירתי, אבל פחות אגרסיבי".

הבלם גיל כהן: "מאכזב. שלטנו במשחק וטבריה בקושי הגיעה להזדמנוית. מאכזב לספוג בתוספת הזמן ממצב נייח, אבל צריך להשאיר את זה מאחור ולהתקדם. אנחנו צריכים לעבוד על הספיגות במצבים האלה, צריך יותר מחויבות. בכל משחק אנחנו באים לקחת 3 נקודות, לא משנה מי היריבה. לפעמים יש חוסר מזל. ההרחקה של מרקוביץ'? זה קורה, מדברים כאלה לומדים, הוא שחקן מצוין".

על הנבחרת אמר כהן: "אני חושב שיש לי מקום בסגל, אבל אם המאמן החליט אחרת - זו ההחלטה שלו. אמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח שיש לי מקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני בית"ר ירושלים, ז'אן מרסלן, גיל כהן. קובי אליהו
מרסלן וגיל כהן אחרי ההפסד/קובי אליהו

מאמן טבריה, אלירן חודדה, סיכם את הניצחון ההיסטורי: "ברור שזה משמח, זה מאוד כיף לי ולכל המועדון ולקהל שלנו. אבל כמו שבשבוע שעברנו לא השתוללנו אחרי ה-4:0, צריך לשמור על פוקוס. אסור לנו להתבלבל מהפסדים או ניצחונות. בשבוע שעבר באנו בגישה קצת שונה, זה היה משחק ראשון בליגת העל, סמי עופר, אצטדיון מלא. היתה התרגשות, היינו רכים. כל השבוע אמרתי לשחקנים - עשינו טבילת אש, אבל זה לא יכול להימשך. צריך לבוא אגרסיביים ואני שמח שהיום הצלחנו כל המשחק לעמוד בצורה טובה טקטית. לבית"ר יש חלק קדמי אדיר, הגישה שלנו והמחויבות ניצחו את המשחק. בילנקי? הוא ייתן את המספרים שלו העונה ולא מעט. אני מאוד מעריך אותו, זה לא מובן מאליו שחלוץ משקיע כמוהו".

כובש שער הניצחון, סטניסלב בילנקי, הוסיף: "זה היה חשוב עבורנו. אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, הראינו שהמטרה שלנו היא לנצח בכל משחק. אני שמח להיות חלק מהסיפור ההיסטורי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully