וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני הילד בן ה-4: המתאבקת האגדית הוכתה על ידי בעלה שנעצר

31.8.2024 / 14:45

ניקי בלה, אלופת הדיוות של ה-WWE בעבר, סבלה מפגיעות שגרם ארטיום צ'יגבינצב מ"רוקדים עם כוכבים". השיחה המוזרה למוקד, המעצר והתגובה של המתאבקת

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

ניקי בלה, מתאבקת ה-WWE לשעבר והאקסית המיתולוגית של ג'ון סינה, הותקפה לעיני בנה הקטן על ידי בעלה, הרקדן ארטיום צ'יגבינצב. הבעל נעצר ביום חמישי ושוחרר בערבות עצמית של 25 אלף דולר, אבל הסיפור קיבל תפנית נוספת לאחר שב-TMZ פרסמו את הקלטת השיחה שלו למוקד 911.

לפי השיחה, צ'יגבינצב הוא זה שביקש סיוע רפואי, אבל אחרי כמה דקות התקשר שוב ושינה את דעתו. הוא ציין כי נקלעו לוויכוח, הוסיף כי אשתו זרקה עליו נעליים וביקש לבטל את הגעת הכוחות שכבר היו בדרכם לבית בנאפה ואלי שבצפון קליפורניה. הצוות הרפואי אכן הסתובב לאחור, אבל המוקדנית דיווחה כי לצד האישה נמצא גם ילד בן 4, ובחלוף שעה הגיעו שוטרים למקום ועצרו את צ'יגבינצב בעוון פגיעה גופנית חמורה, לאור סימני אלימות ברורים שנראו על בלה.

לאחר פרסום הסיפור, כתבה בלה ברשתות החברתיות: "אני רוצה להודות לכולם על האהבה והתמיכה ברגע הקשה הזה. ארטיום ואני מעורערים פיזית ונפשית ממה שקרה ומבקשים לכבד את פרטיותינו בזמן שאנחנו עובדים על הרגשות שלנו ומנסים להתקדם".

השניים הכירו כאשר צוותו יחד לעונה ה-25 של התוכנית "רוקדים עם כוכבים" בארה"ב בתחילת 2019, אחרי שבלה סיימה קשר בן שש שנים עם המתאבק ג'ון סינה. בחלוף שנה הם התארסו וביולי 2020 נולד הבן מתאו. את הזוגיות שלהם ליוותה כל השנים תוכנית הריאליטי "Total Bellas" העוקבת אחר חייהן של ניקי ואחותה התאומה ברי.

ניקי בלה בת ה-41 הייתה אלופת הדיוות ב-WWE למשך הזמן הארוך ביותר אי פעם (301 ימים) ונכנסה להיכל התהילה של ההיאבקות ב-2020. היא גם דוגמנית, אשת עסקים ושחקנית. ארטיום, רקדן רוסי בן 42, היה חלק מהצוות של "רוקדים עם כוכבים", אבל השבוע התבשר כי לא מומשה האופציה לחידוש החוזה שלו ולפי TMZ "זה גרם לו להיות במצב רוח רע".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מתאבקת העבר ניקי בלה עם בעלה ארטיום צ'יגבינצב. Rich Fury, GettyImages
ניקי בלה עם ארטיום צ'יגניצב בימים טובים יותר/GettyImages, Rich Fury

חברים של הזוג, ביניהם אנשים שהשתתפו איתם ב"רוקדים עם כוכבים", העידו על בעיות בנישואים שלהם כבר תקופה ארוכה ולא הופתעו מהאלימות והמעצר. בלה עצמה סיפרה בריאיון כי הם נמצאים בטיפול זוגי.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully