וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים לאזטיץ' מספק את הסחורה: הטור של דני דבורין

30.8.2024 / 17:10

אף אחת מיריבותיה של מכבי תל אביב לא תתייחס למשחק מולה כאל טיול מפנק. אחרי מה שעוללה לבאצ'קה טופולה, כבר אי אפשר לזלזל

תקציר: באצ'קה טופולה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

מכבי תל אביב נמנעה מלפגוש את מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, רומא או לאציו, אבל בכדורגל בדרך כלל אין משחקים קלים. בשלב הבתים של הליגה האירופית מצפות לה, בין היתר, פורטו, אייאקס, ריאל סוסיאדד ובשיקטאש, שבוודאי לא נופלות ביכולתן מאלופת ישראל.

ההגרלה נערכה פחות מ-24 שעות לאחר שהצהובים הביסו את באצ'קה טופולה בתוצאה 1:5, ו-1:8 בסיכום שני המפגשים ביניהן. עליונותה של מכבי באה לידי ביטוי במבול השערים שניתך על שערה של הקבוצה הסרבית, שאולי לא ציפתה לאלופה ישראלית כה תכליתית.

המשחק שנערך בסרביה התברר כאימון טוב למכבי תל אביב לקראת משימותיה בליגה שלנו ובליגה האירופית. ערן זהבי לא שותף בהתמודדות, אבל את הגנתה של באצ'קה טופולה פרצו חבריו לקבוצה ללא בעיות.

עבורי היתה זו הפתעה מסוימת מפני שהקבוצות הסרביות מצויות בחלון הראווה של הספורט המקומי, כמעט בכל ענף. כך או כך, ברור שאלופת ישראל תהיה חייבת להעלות הילוך כאשר תפגוש בליגה האירופית יריבות בעלות כושר גופני גבוה, המשתדלות לשמור על אותו קצב מפתיחת המשחק ועד לשריקת הסיום.

רוי רביבו הנרי אדו מכבי תל אביב חוגגים. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אף אחת כבר לא תזלזל במכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המשחקים בליגה האירופית אמורים להעניק לשחקני מכבי מנה נכבדה של עידוד ואמביציה, וזאת כדי להוכיח שביכולתם להתמודד בשתי חזיתות, תוך כדי ניסיון להגן על הכתר הישראלי, שבו זכו בעונה שעברה. לשם כך עומד לרשותו של המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סגל שעימו יתמרן ברצף המשחקים הממתין לה.

ב-24 ביוני, כאשר מונה למאמנה של מכבי תל אביב, אמר לאזטיץ' שהמטרה היא "להפוך את הקמפיין הזה למוצלח ככל האפשר". בינתיים את הצעד הראשון לכך הוא עשה בהצלחה רבה. גם הוא יודע שעם הצלחה מגיעים בהתאם גם התיאבון והציפיות. לכן המגמה היא להתייצב לכל אחד ממשחקיה באירופה בנחישות וללא מורא. רק כך מושגים הניצחונות. המסורת המכבית מוכיחה שניתן לנצח לא רק את אייאקס אמסטרדם, אלא גם את כל האחרות. אני גם משוכנע שאף אחת מיריבותיה לא תתייחס למשחק מול מכבי תל אביב כאל טיול מפנק, כי טיול זה לא אמור להיות. בטח לא כאשר כל אחת מהן מודעת למה שעוללה מכבי לבאצ'קה טופולה בשני המשחקים. בתוצאות שהשיגה אי אפשר לזלזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully