וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של המתעמלת ש"חיפשה את התמונה המושלמת" ונפלה מצוק

29.8.2024 / 12:30

נטליה סטיחובה בת ה-23 ניסתה לצלם סלפי בתנוחה אקרובטית כיאה למתעמלת - אבל הניסוי המסוכן הסתיים בנפילה טרגית מגובה של 80 מטר. אחרי שהוריה גילו את הנזק המוחי הבלתי ההפיך שנגרם לה, הם החליטו לנתק אותה ממכשיר ההחייאה

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

סוף עצוב לסיפורה הטרגי של המתעמלת הצ'כית נטליה סטיחובה. סטיחובה בת ה-23, שהתאמנה והתחרתה במשך שנים כמתעמלת קרקע מקצוענית, נותקה ממכשיר ההחייאה לבקשת הוריה ומותה נקבע כעבור זמן קצר בבית חולים בגרמניה.

סטיחובה טיילה בתחילת החודש עם בן זוגה במחוז בוואריה, והגיעה לטירת נוישוונשטיין, ששוכנת על צלע הר, בסמוך לצוק בגובה של 80 מטר. כמו הרבה תיירים אמיצים שמגיעים למקום, גם סטיחובה רצתה להצטלם על קצה הצוק המדובר, שמהווה אטרקציה תיירותית. היא נעמדה בקצה הצוק ולדברי עדי ראייה, "ניסתה להצטלם בתנוחה אקרובטית עליה התאמנה בתור מתעמלת, בניסיון להשיג את התמונה המושלמת".

לניסוי המסוכן היו תוצאות הרסניות. סטיחובה החליקה מהצוק, וצנחה מגובה 80 מטר לעיניו של בן זוגה ההמום, שעל פי דיווחים נכנס להתקף חרדה והפסיק לתפקד.

נטליה סטיחובה, מתעמלת צ'כית. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
נהגה להצטלם במקומות מסוכנים. סטיחובה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

כעבור זמן קצר אותרה סטיחובה ללא הכרה אך עדיין בחיים. היא הובהלה לבית חולים קרוב ואושפזה שם בימים האחרונים. הוריה של המתעמלת שמיהרו להגיע מצ'כיה לגרמניה עם היוודע הבשורה, עוד קיוו לנס - אך הרופאים הודיעו להם כי הנזק המוחי שנגרם לבתם כתוצאה מהנפילה בלתי הפיך. בשלב זה הורו השניים לנתק אותה ממכשיר ההחייאה, ותוך זמן קצר נקבע מותה.

הוריה סיפרו כי בניגוד לדיווחים הפסקניים על כך שבתם מתה כתוצאה מטעות אנוש ועודף ביטחון מצידה, תחקיר התאונה נמצא בעיצומו ויתכן שהנפילה נגרמה כתוצאה ממפולת סלעים. "כנראה שלעולם לא נדע באופן סופי מהי סיבת המוות", צוטט גורם המקורב למשפחה בתקשורת הצ'כית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כך או כך, סלפיז מסוכנים שעלולים לגרום למוות, כמו במקרה של סטיחובה, הם תופעה מוכרת ומדאיגה שבשנים האחרונות הולכת וצוברת תאוצה. רק לפני שלושה שבועות הוכרז מתה על משפיענית רשת יפנית אחרי שהחליקה מצוק במיאנמר.

סטיחובה עצמה נהגה להצטלם כך בשנים האחרונות, והייתה "מנוסה" בתמונות מהסוג שבסופו של דבר גרם למותה.

  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully