וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "כל המערכת צריכה לדעת להתמודד עם הלחץ"

29.8.2024 / 11:45

מאמן בית"ר אותת לשחקניו לפני טבריה (שבת, 20:00, ספורט4): "במועדון כמו שלנו יש ציפיות". רוב גדול באצטדיון גרין? "ברוב המגרשים נרגיש בבית"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:3/ספורט1

אחרי שגירדה ניצחון 2:3 על מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל, ועל רקע הציפיות הגבוהות מהמועדון, בית"ר ירושלים תצפין מחרתיים (שבת, 20:00, ספורט4) לאצטדיון גרין למשחק מול עירוני טבריה, במטרה לצאת לפגרת הנבחרות במאזן מושלם.

היום ערך מאמן הקבוצה ברק יצחקי מסיבת עיתונאים בה התייחס בין היתר ללחץ שיש על השחקנים. "כל המערכת צריכה לדעת להתמודד עם זה, ואם אנחנו רוצים להתקדם לאן שאנחנו שואפים, אנחנו צריכים להיות מרוכזים בכל משחק, ולנתק את כל רעשי הרקע".

רוב צהוב-שחור גדול צפוי ביציעים ועל כך אמר המאמן: "ב-80 אחוז מהמגרשים בארץ אנחנו נרגיש כאילו זה משחק בית. כי הקהל שלנו מגיע בהמוניו, ורוב המשחקים גם יותר מהקבוצות היריבות. אבל אנחנו נצטרך לנתק את כל הרעשים האלה מסביב ואמרתי כבר כשאתה משחק בבית"ר ירושלים יש לחץ וציפיות, ושחקנים צריכים לדעת להתמודד עם זה".

ברק יצחקי, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יש מה לתקן. יצחקי/ברני ארדוב

על עירוני טבריה אמר יצחקי: "אין ספק שהיה להם משחק סופר קשה נגד מכבי חיפה. למרות שהפסידו 4:0, דווקא ראיתי במחצית הראשונה דברים שצריך להסתכל וללמוד על טבריה. עשינו את זה, ונמשיך לעשות את זה עד המשחק.

"יש לנו עוד יומיים, הם קבוצה קשה מאוד, מאוד אגרסיבית שיוצאת להתקפות מעבר די טובות עם שניים או אפילו שלושה שחקנים בהתקפה. נצטרך להתכונן לזה בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully