וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל העפילה לרבע גמר אליפות אירופה לנשים עד גיל 19

28.8.2024 / 18:48

ניצחון 10:15 על גרמניה הבטיח הישג נהדר בכדורמים, הונגריה החזקה ממתינה בשלב הבא לנבחרת של שונית סטרוגו. מאיה קציר הבקיעה חמישה שערים

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

הישג נהדר לנבחרת הנשים עד גיל 19 של ישראל בכדורמים, שהעפילה הערב (רביעי) לשלב רבע הגמר של אליפות אירופה הנערכת בזאגרב שבקרואטיה, אחרי ניצחון 10:15 על גרמניה. מחר ברבע הגמר תפגוש ישראל את נבחרת הונגריה החזקה בשעה 17:00.

ישראל פתחה את המשחק טוב ועלתה ראשונה על הלוח משער של כרמל רחום. הגרמניות הצליחו להפוך את התוצאה, ולאחר מכן הכחולות לבנות עלו שוב ליתרון משערים של טבע דורפמן ואחד נוסף של רחום. בתום הרבע הראשון 2-3 ישראלי. הרבע השני המשיך להיות צמוד עם כיבושים מצד לצד, ובסיום המחצית ישראל ביתרון 6-8 משערים של מאיה קציר (3), גילי בורנשטיין ואחד נוסף של דורפמן.

הרבע השלישי היה מצוין עבור השחקניות בהנהגתה של המאמנת שונית סטרוגו שהצליחו לייצר בריחה משערים של קציר, יובל רז והקפטנית מייה תירוש. שער מצמק של הגרמניות הוריד את הנבחרות בסיום הרבע השלישי כאשר לוח התוצאות מראה 7-11 כחול לבן. גרמניה פתחה טוב יותר את הרבע המכריע והצליחה לצמק את הפער לשני שערים בלבד. הישראליות לא נבהלו, לחצו על הגז ועלו ליתרון שישה שערים מידיהן של בורנשטיין, רחום (צמד) וקציר. שער מצמק של גרמניה קבע את תוצאת הסיום, 10-15 לנבחרת הישראלית.

נבחרת ישראל בכדורמים עד גיל 19. איגוד הכדורמים בישראל, אתר רשמי
נבחרת ישראל בכדורמים עד גיל 19/אתר רשמי, איגוד הכדורמים בישראל

כבשו לישראל: מאיה קציר 5 שערים, כרמל רחום 4, טבע דורפמן 2, גילי בורנשטיין 2, מייה תירוש, יובל רז.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully