וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-4,000 אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו למשחק נגד טבריה

28.8.2024 / 9:08

המועדונים סיכמו: העולה החדשה צפויה להעביר לצהובים-שחורים כמות גדולה של כרטיסים למשחק בשבת (20:00, ספורט4). בקבוצה ממתינים עם הזר השישי

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:3/ספורט1

עירוני טבריה הודיעה היום (רביעי) שלאור ביקוש הכרטיסים הגדול של אוהדי בית"ר ירושלים, למשחק ביום שבת (20:00, ספורט4) בנוף הגליל, היא סיכמה עם הנהלת בית"ר שכל הכרטיסים שלא יימכרו לאוהדי המארחת, יועברו לקבוצה מהבירה. המשמעות היא שבאיצטדיון כנראה יהיו יותר מ-4,000 אוהדים צהובים-שחורים.

בבית"ר מבהירים כי עדיין ישנה כוונה לצרף שני שחקנים נוספים, כאשר העמדה של הזר השישי תלויה בשאלה האם הקבוצה תצליח לצרף קשר ישראלי - נדב נידם או שחקן אחר. חלון ההעברות בישראל ייסגר רק ב-18 בספטמבר, לכן בבית"ר ימתינו לפגרת הנבחרות להחלטה סופית.

לאחר ששלשום החליט בית המשפט שבית"ר תצטרך להפקיד 2 מיליון שקלים עד לדיון בערעור בנוגע לפסיקה כי יצטרך לשלם פיצויים לשחקני עבר, במועדון הבהירו כי הסכום הנ"ל נלקח בחשבון בתקציב. מנגד, משוכנעים במועדון שגם אם זה ייקח שנים ויכלול ערכאות נוספות, הפסיקה תהיה לטובת בית"ר.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

משחק החוץ של בית"ר ירושלים נגד עירוני טבריה יתקיים ביום שבת ב-20:00. בבית"ר מקווים להשיג ניצחון נוסף אחרי ה-2:3 נגד מ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully