וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאלוהים יברך את אמריקה": הכדורסלנית הפתיעה בשמלה חושפנית

28.8.2024 / 8:07

בערב החזרה של ה-WNBA מפגרה, סופי קנינגהאם ערכה מחווה לריאליטי "אי האהבה" וגרמה לראשים להסתחרר כשנכנסה לאולם בפיניקס

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

ליגת ה-WNBA חזרה מפגרת אמצע העונה שכללה גם את טורניר הכדורסל העולמי, ומי שגנבה את ההצגה בערב הקאמבק היא סופי קנינגהאם. הגארדית של פיניקס מרקורי, שמשמשת גם כאנליסטית בקבוצת הגברים פיניקס סאנס ב-NBA, הגיעה לאולם בשמלה קטנטנה שהציגה את קווי השיזוף עליהם עבדה במהלך הפגרה, כמעין משתתפת חדשה של תוכנית ההיכרויות המפורסמת "אי האהבה".

בחשבונות המועדון ברשתות החברתיות, צוות המדיה שם דגש על בחירת המלתחה של הכדורסלנית בת ה-28 וכתב גם הוא בפרפראזה לתוכנית הריאליטי: "השבוע נכנסת פצצה חדשה ולוהטת לווילה".

קנינגהאם סיפקה את הפוזות הדרושות למצלמה, בדרכה לחדר ההלבשה כדי להתכונן למשחק. על הפרקט, עם מדי הקבוצה, ההופעה שלה הייתה הרבה פחות מוצלחת. היא הסתפקה בשתי נקודות, שני אסיסטים וחמישה ריבאונדים ב-32 דקות, כשפיניקס הפסידה 84:70 לניו יורק ליברטי.

בתקופה האחרונה היו כמה וכמה שחקניות שהפכו את הכניסות שלהם לאולם לסוג של תצוגת אופנה, ביניהן אנג'ל ריס, קמרון ברינג וקלסי פלאם. קנינגהאם אף היא סיפקה הופעות שהפכו ויראליות במהלך 2024, וגם הפעם התגובות הנלהבות לא איחרו לבוא.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"היא הרעה שברעות", כתב אחד הצייצנים, "אין יפה כמוה". אחר צייץ: "שאלוהים יברך את אמריקה". צייצן נוסף צחק: "תאהבו או תשנאו את זה, ככה גורמים לענף להתפתח. קדימה בנות". אחר ביקש: "אנחנו צריכים אספקת מדיה יומיומית של סופי".

  • עוד באותו נושא:
  • wnba

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully