וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נדרשת להפקיד 2 מיליון שקל בתוך 30 יום

27.8.2024 / 7:04

בית הדין הארצי לעבודה החליט כי הקבוצה תפקיד את הסכום עד אשר יינתן פסק דין בנוגע לערעור המועדון על פסיקה לפיה היא צריכה לשלם פיצויי פיטורים לאריאל הרוש ומספר שחקנים נוספים. האם זה ישפיע על תקציב הרכש בחלון הנוכחי?

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:3/ספורט1

שופטת בית הדין הארצי לעבודה סיגל דוידוב-מוטולה קבעה אתמול (שני) כי בית"ר ירושלים תצטרך להפקיד בתוך 30 יום מעל 1.9 מיליון שקל בבית המשפט עד אשר יתקבל פסק דין בנוגע לערעורה על ההחלטה לפיה הקבוצה צריכה לשלם את הסכום הנ"ל כתשלום לשחקני עבר עבור פיצויי פיטורים כולל הפרשי הצמדה וריבית, בעקבות תביעה שהוגשה לפני כ-6 שנים בבית הדין האיזורי לעבודה בירושלים.

השחקנים שתבעו הם אריאל הרוש, תומר בן יוסף, אוהד סיידוף, שי חדד, רועי זיקרי וברק משה. הסכום הגדול שנפסק בזמנו הוא לאריאל הרוש, כ-875 אלף שקל לפני תוספת ריבית והצמדה. לפני הגעת מיגל סילבה הרוש היה מועמד להגיע לבית"ר, במועדון דרשו שיבטל את התביעה - אך הצדדים לא הגיעו להבנות. מדובר כמובן בחוב מהתקופה שלפני הגעת ברק אברמוב ואף לפני הגעת משה חוגג.

בתביעה שהגישו ב-2018 השחקנים באמצעות עורכי הדין איציק אבישר ולעורך הדין ערן דגן ממשרדו של אבישר הם טענו כי העובדה כי חוזיהם לא חודשו היא הלכה למעשה פיטורים ולכן הם זכאים לפיצוי. בית"ר טענה מנגד כי אינה צריכה לשלם להם פיצויים היות והנוהל בענף הכדורגל הוא שונה ואי חידוש חוזה אינו מצב של פיטורים וזאת אף מצוין בהסכם, גם בנוגע לתנאים סוציאליים.

ברק אברמוב בעלים בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
דרישה לתשלום לפני תקופתו - וגם לפני תקופת חוגג/לירון מולדובן

למעשה, פסיקת בין הדין וההחלטה שתתקבל לאחר הערעור הם קריטיים - לא רק בנוגע למצב הספציפי של בית"ר, אלא בנוגע לכל התביעות הרטרואקטיביות שצצות לאחרונה בכל פינה. בהתאחדות לכדורגל מבינים את הסיטואציה ועובדים על רפורמה חדשה, גם מול ארגון השחקנים, על מנת להבטיח בצורה ראויה את תנאי השחקנים ומנגד למנוע את התביעות הרטרואקטיביות הללו שעשויות להכניס קבוצה לבעיות כלכליות קשות.

לא ברור האם העובדה שבית"ר תתחייב להפקיד 2 מיליון שקל תשפיע על יכולת הקבוצה להתחזק בחלון הנוכחי. בקבוצה משוכנעים כי ינצחו בערעור ואם לא אז ימשיכו לערכאות נוספות, אך לדרישה החדשה הזו לא ציפו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully