וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמעברו למכבי ת"א נפל: פדראו סיכם במכבי חיפה

26.8.2024 / 18:54

הירוקים הודיעו שהבלם הברזילאי בן ה-27, קפטן פורטימוננסה שלאחרונה ניהל מו"מ עם מכבי תל אביב שלבסוף העדיפה לצרף את נמניה סטואיץ', צפוי לנחות בישראל ולחתום לשלוש שנים. יירכש מקבוצתו הפורטוגלית תמורת 1.3 מיליון יורו, לורנצו שימיץ' צפוי לעזוב

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

מכבי תל אביב הייתה במו"מ מתקדם עם הבלם הברזילאי פדראו, קפטן פורטימוננסה הפורטוגלית, אבל ברגע האחרון ויתרה על שירותיו כדי להחתים אתנ נמניה סטואיץ'. שעות ספורות אחרי שהאלופה הכריזה על רכישת הסרבי, הודיעה מכבי חיפה על סיכום עם הפורטוגלים על רכישתו של פדראו - שיגיע ארצה בימים הקרובים ויחתום לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, בכפוף לתוצאות הבדיקות הרפואיות.

פדראו בן ה-27 הצטרף לקבוצה הפורטוגלית מפלמייראס הברזילאית, גובהו 1.94 וכאמור הוא היה קפטן פורטימוננסה. בפורטוגל דיווחו לאחר נפילת העסקה למכבי תל אביב שהוא בכל אופן לא צפוי להישאר בקבוצה שירדה ליגה וכאן הודיעו הירוקים שהוא יצטרף אליהם לאחר שהושג סיכום על רכישתו עבור 1.3 מיליון יורו. לאחר החתמת פדראו, במכבי חיפה יפעלו לפרידה מהבלם לורנצו שימיץ'.

פדראו שחקן פורטימוננסה. Gualter Fatia, GettyImages
יגיע לישראל, אבל למכבי חיפה. פדראו/GettyImages, Gualter Fatia

פדראו גדל בפלמייראס ועבר בין קבוצות בברזיל ופורטוגל בהשאלות עד שחתם בפורטימוננסה בפברואר 2022. בנוסף לעמדת הבלם הוא יכול לשחק גם כמגן ימני. לפורטימוננסה הגיע בפברואר 2022 ומאז רשם 99 הופעות בכל המסגרות, במהלכן הבקיע חמישה שערים ובישל שניים נוספים. הוא ספג שני אדומים (שניהם בעונה שעברה) ו-34 כרטיסים צהובים. לפני פורטימוננסה, שיחק עונה אחת כמושאל בנסיונל עם שער ב-30 משחקי ליגה ועוד הופעה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully