וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת לאזטיץ'? גוראן אנטוניץ' צפוי לחתום בהפועל תל אביב

25.8.2024 / 18:59

הבלם הסרבי בן ה-33, שהיה קפטן באצ'קה טופולה, יגיע ארצה להתרשמות הדדית ובדיקות רפואיות, יחתום עד תום העונה אם הקבוצה תצליח להשתחרר מצ'ליץ'

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב החליטה לאחרונה להיפרד מהבלם הקרואטי מקס צ'ליץ, שלא הצליח להרשים את מסאי דגו בשבועות הראשונים שלו מאז שחתם במועדון, ונראה שהיא מצאה לו מחליף. הערב (ראשון) אישרו בהפועל תל אביב שלישראל יגיע הבלם הסרבי גוראן אנטוניץ', שהיה קפטן באצ'קה טופולה.

בהפועל תל אביב אמרו כי אנטוניץ' יגיע ארצה לבדיקות רפואיות והתרשמות הדדית, במטרה לחתום עד תום העונה וזאת בכפוף להגעת האדומים לסיכום תנאיו והתרת חוזהו של צ'ליץ'.

באשר לאנטוניץ' בן ה-33, הוא סיים את חוזהו בבאצ'קה טופולה הקיץ והפך לשחקן חופשי. בעונה החולפת הוא רשם 29 משחקי ליגה ועוד חמש הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית. מאמנו היה ז'ארקו לאזטיץ', כיום במכבי תל אביב.

גוראן אנטוניץ', בלם באצ'קה טופולה. GettyImages
לאזטיץ' המליץ? אנטוניץ' מול ווסטהאם בליגה האירופית/GettyImages

בכל מקרה אנטוניץ' לא יוכל לסייע להפועל תל אביב מחר במשחקה נגד הפועל ראשון לציון במחזור הראשון בליגה הלאומית. גם אם יחתום, ספק אם יעמוד לרשות דגו ביום חמישי נגד הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור השני לאור העובדה שהיה שחקן חופשי לאורך הקיץ ולא ערך הכנה אופטימלית לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully