וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי חיפה סיכם בבני סכנין, שמודאגת מפציעת אבו עביד

25.8.2024 / 9:24

ז'אנדו פוקס יצטרף לקבוצה, שם מקווים שהבלם לא ייעדר זמן רב ומחמיאים לסוטיריו שהחליף אותו ברגע האחרון. שבחים גם לרמאלינגום

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

בני סכנין הודיעה הבוקר (ראשון) כי הגיעה לסיכום עם ז'אנדו פוקס על הצטרפותו. הקשר האחורי, שערך 7 הופעות במדי מכבי חיפה בעונת 2019/20, מגיע אחרי שתי עונות בפיטרבורו יונייטד. אשתקד ירד עמה מהצ'מפיונשיפ לליגה השלישית באנגליה, ובחודש מאי האחרון שוחרר אחרי עונה בה הפציעות הגבילו אותו ל-11 הופעות בלבד בכל המסגרות. לפוקס שתי הופעות בנבחרת קמרון, האחרונה שבהן ב-2019.

בתוך כך, בבני סכנין קיימת דאגה מפציעתו של איאד אבו עביד. הבלם היה אמור לפתוח במשחק נגד מכבי פתח תקוה אתמול (שבת), אך הרגיש כאבים בשריר ויעבור בדיקה בימים הקרובים. בסכנין מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית שתשבית את אבו עביד לכמה משחקים, כשבכל מקרה הוא בספק למחזור הליגה הקרוב בו תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע. אבו עביד נחשב לאחד משחקני הרכש הבולטים שהצטרפו לקראת העונה הזו ואמור להיות מעוז ההגנה של סלובודן דראפיץ'.

שחקני בני סכנין חוגגים עם אלכסנדר רמאלינגום (שני מימין). מאור אלקסלסי
בכורה מוצלחת בליגה. רמאלינגום ובני סכנין מרוצים/מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון 0:2 בעכו במשחק הראשון בליגת העל, בבני סכנין החמיאו לבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו שהחליף ברגע האחרון את אבו עביד בהרכב והציג יכולת טובה.

בסכנין היו מרוצים מאוד מהנצחון על מכבי פתח תקוה. מי שזכה למירב המחמאות היה החלוץ החדש אלכסנדר רמאלינגום שכבש ובישל לאחמד סלמן בהופעת הבכורה שלו בליגה. "היה חשוב ששחקני הרכש ייכנסו טוב ויקבלו בטחון", אמר שחקן בקבוצה, "איבדנו את חסן חילו, דור חוגי וסאהר תאג'י שהיו המשמעותיים ביותר, והיה חשוב להראות שגם בלעדיהם יש סגל חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully