וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה שומרת על פרופורציות: "חיפה ומכבי ת"א מעל הליגה"

25.8.2024 / 7:27

העולה החדשה לא לקחה קשה את התבוסה: "יודעים איפה אפשר לקחת נקודות ואיפה לא". אם וולבלום קרע את הצולבת: בקבוצה יחפשו קשר במקומו

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

רגשות מעורבים בעירוני טבריה למחרת התבוסה 4:0 שספגו מידי מכבי חיפה. מצד אחד ההפסד הגבוה לא עושה טוב לאף אחד, אך מצד שני המחצית הראשונה והעובדה כי מדובר בטבילת אש ראשונה בליגת העל - אולי במשחק חוץ הקשה ביותר - מכניסה את כולם לפרופורציות.

"התוצאה טבעית. אנחנו יודעים איפה נוכל לקחת נקודות ואיפה פחות", אמרו שחקנים בקבוצה. "המטרה היא לשרוד בליגה ויש כאן שחקנים שמבינים את זה. נגד בית"ר ירושלים בשבוע הבא נצטרך לנסות להביא נקודה או נקודות, זה משחק בבית שלנו, למרות שבכושר שהם נמצאים - הם לא פחות חזקים ממכבי חיפה".

המאמן אלירן חודדה אמר בסיום: "זה נכון שיש פער גדול בין ההרכב הראשון שלנו לשאר הסגל, מצד שני ספגנו גול בדקה 48 שהשפיע מנטלית, וגם הגול בדקה ה-60 היה מטעות שלנו, עם כדור ישר לרגל של דין דוד. אם אתה רוצה לנצח את מכבי חיפה, אסור שזה יקרה. בילנקי הגיע בפתיחת המשחק למצב שצריך לעשות ממנו גול. במחצית הראשונה עשינו מעברים טובים, הגענו למצבים. היינו במשחק".

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. דני מרון
מתכוון להמשיך בסגנון התקפי. אלירן חודדה/דני מרון

על הפערים בליגת העל אמר: "גם לפני המשחק ידענו שיש פערי איכות גדולים בין מכבי חיפה לטבריה. יש הבדל בין חיפה ומכבי תל אביב לשאר הליגה. ועדיין, בחצי הראשון ניסינו לשחק, היו רגעים שגם לחצנו, אבל אתה לא יכול להחמיץ מול שער ריק ולקבל גולים כאלה. היה גם קטע מנטאלי ששבר אותנו. בחצי השני לא היינו במשחק, זו עובדה".

על האפשרות לשחק כדורגל יותר הגנתי כדי לשרוד אמר: "מי שראה את ההרכב, ראה רביעייה קדמית התקפית. זאת הדרך שלי, אני רוצה לשחק חיובי וכדורגל. היו פרקים גם שהצלחנו נגד מכבי חיפה ונמשיך ככה בכל משחק. אני עדיין רוצה לחזק את הקבוצה בעוד 3-4 שחקנים, לא קל להביא שחקנים לטבריה, אבל נחזק בהתאם לשוק ולתקציב, ונהיה קבוצה טובה".

איתן וולבלום נפצע בברכו ויעבור בדיקה, כאשר במועדון חוששים כי קרע את הרצועה הצולבת. אם זו אכן תהיה האבחנה, יחפשו במועדון קשר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully