וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מקווה שהפציעה של גולדברג לא רצינית. עושים הכל לטפל בבוז לסבע"

24.8.2024 / 22:14

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:4 על עירוני טבריה: "שמחים לנצח בצורה חלקה, המטרה היא לאחד את כולם סביב המועדון. חיזוק הסגל? עובדים על זה קשה". הבלם שנפצע סובל מתת פריקה ומתיחה חזקה בכתף השמאלית

תקציר: מכבי חיפה - עירוני טבריה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה נפרדה השבוע מפייר קורנו, גם דניאל סונדגרן בדרך החוצה וכעת התווספה אולי צרה נוספת בדמות פציעה של שון גולדברג. הבלם נפגע הערב (שבת) בכתפו במהלך המחצית הראשונה מול עירוני טבריה ובמחצית פינה מקום לטובת אולכסנדר סירוטה. גולדברג סובל מתת פריקה ומתיחה חזקה בכתף השמאלית ויעבור מחר MRI.

ברק בכר הנציח את עילי ברעם ז"ל, אוהד הקבוצה שנרצח ב-7.10 ועבר לדבר על המשחק: "לא צריך לזלזל ביריבה, זאת קבוצה שבאה לשחק פה כדורגל והביכה אותנו לא מעט בחצי הראשון. שמח שבחצי השני הצלחנו להביא לידי ביטוי את הדברים הטובים ולנצח בצורה חלקה. צריך להיכנס לכושר, אבל חשוב שזה יבוא דרך ניצחונות. היה חשוב לא לספוג היום. שון נפצע, מקווה שזה לא רציני. סירוטה נכנס והיה מצוין. מקווה שגם סק זה לא רציני, למרות שזה לא נראה ככה. אילתרנו והתוצאה כבר היתה לטובתנו. דין דוד? מהרגע שהגיע למכבי חיפה ידענו שיש לו את היכולות. הוא כעס עלי שהוצאתי אותו ואני מקווה שהוא ימשיך את היכולת גם בשבוע הבא".

על שריקות הבוז לדיא סבע: "לא יודע אם הסיפור הזה מאחורינו, אבל אנחנו עושים הכל לטפל בזה. אנחנו במציאות לא הגיונית, מי שרוצה שישרק בוז, אבל המטרה היא אחת והיא מכבי חיפה. מעדיפים שכולם יהיו מאוחדים סביב הקבוצה ולא נצטרך לדבר על זה יותר".

השחקנים שעזבו וחיזוק הסגל: "יש חד משמעית ניסיון לחזק את הסגל, עובדים על זה קשה. אנחנו מדברים עם המון שחקנים וקרובים לסגור עם כמה מהם. מקווה מאוד שנעשה את זה בקרוב, בגלל אי ההעפלה לאירופה זה קשה יותר. מקווה שנעשה את זה, הבאנו מחליף לקורנו שמקווים שהוא יכנס לנעליים שלו".

שון גולדברג שחקן מכבי חיפה מקבל טיפול. דני מרון
המשיך לשחק עד ההפסקה. שון גולדברג/דני מרון

דין דוד אמר לאחר השלושער: "אני מאוד מתרגש, שלושער ראשון שלי בקריירה. התחלנו פחות טוב, אבל השתלטנו על המשחק. אני מאוד מתרגש מהיום. היום הזה ייזכר בהיסטוריה שלי. לי ולפרנזי (פיירו) יש קשר טוב, אנחנו עוזרים אחד לשני. הגעתי לכאן לפני שלוש שנים וחצי. אני אוהב את המקום הזה. הקהל מלווה אותנו לכל מקום ואני מקווה שהוא יראה עוד הרבה ניצחונות ושנחזיר את האליפות כמו שאנחנו רוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דין דוד שחקן מכבי חיפה עם כדור המשחק לאחר שכבש שלושער. דני מרון
חגג את השלושער בסטייל. דין דוד/דני מרון

אלירן חודדה, מאמנה של טבריה, סיכם את המשחק הראשון של קבוצתו בליגת העל: "זאת לא פתיחה ונעימה לליגת העל. במחצית השנייה קיבלנו גולים רכים מדי. מכבי חיפה מענישה אותך על כל טעות. ההחמצות, הספיגה בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה - אלה תסמינים שאי אפשר לנצח איתם. אין לנו זמן להתאקלם. צריך לעשות התאמות, בלאומית היינו קבוצה מובילה. צריך לזכור שזאת מכבי חיפה, זאת לא הרמה שלנו. מהמחצית הראשונה יש לא מעט דברים להיות מעודד מהם".

עוד הוסיף חודדה: "אנחנו מאמינים שאפשר להפיק יותר מהשחקנים שיש לנו. רוצים שיתנו מספרים, אבל הדרך עוד ארוכה. כולם כבר הורידו אותנו ליגה, זאת קבוצה צעירה וטבעי שיורידו אותנו. יהיו לנו עוד הרבה רגעים טובים ופחות טובים להתמודד איתם".

והיב חביבאללה הצטרף לדברי מאמנו: "לא כך רצינו לפתוח את העונה. באנו לקחת נקודות ולא הצלחנו. זו רק פתיחת עונה, נתאושש במשחקים הבאים. זה קשה כשאתה משחק מול מכבי חיפה לקבל גול ממש לפני המחצית. צריך להתכונן יותר טוב לבית"ר ירושלים".

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. דני מרון
לא מודאג ויודע שעוד יגיע השיפור. חודדה/דני מרון

לפני המשחק: אוהד בן 27, תושב עכו, נתפס על ידי שוטרים כשניסה להכניס אבוקה לאצטדיון והורחק ממגרשי הספורט למשך 60 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully