וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי נתפס שזה קרה": בית"ר במירוץ להכנת בלומפילד

23.8.2024 / 9:30

במועדון יעבדו מסביב לשעון כדי שחווית הצפייה באצטדיון החלופי לא תיפגע, ויודעים: "זו מבוכה לכל האחראים". המלצת הצוות הרפואי: סורו צריך לחזור רק אחרי הפגרה. בינתיים ירין לוי ימשיך לקבל קרדיט, וגם מורוזוב שסחב פציעה צפוי להיות כשיר

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

בעקבות האירוע ההזוי בו נאלצת בית"ר ירושלים לעבור ברגע האחרון מטדי לבלומפילד במשחק פתיחת העונה נגד מ.ס אשדוד (ראשון, 20:15, ספורט3), במועדון פועלים סביב השעון כדי שהכל יעבוד כמו שצריך.

תיאום מול המשטרה וכוחות האבטחה, כרטיסים, שילוט, לוגיסטיקה, מזנונים - כל זה מבלי שנותרו כמעט ימי עסקים עד המשחק. בבית"ר מנסים להשלים את כל ההכנות עד ליום ראשון על מנת שהכל יעבוד חלק, ובמקביל מודים ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ שסייע במציאת פתרון לנושא.

"בלתי נתפס מה שקרה כאן", אמרו בבית"ר על הסיטואציה המשונה, "זה מביך לכל האחראים, אבל נתעסק בזה אחרי המשחק. כרגע יש יותר מדי דברים לטפל בהם".

כר הדשא באצטדיון טדי. לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
סאגה מביכה. כר הדשא באצטדיון טדי/צילום מסך, לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

איסמעילה סורו הפצוע ייעדר וירין לוי ימשיך לקבל קרדיט בקישור. סורו מרגיש טוב יותר, אך עדיין בספק גם למשחק הבא נגד הפועל טבריה, כאשר הצוות הרפואי ממליץ שיחזור לאחר פגרת הנבחרות. גריגורי מורוזוב, שסובל מכאבים בברך בעקבות חבלה, צפוי לערוך מחר אימון מלא ולהיות כשיר למשחק.

ברק יצחקי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "במשחק גביע הטוטו נגד אשדוד פתחנו יוצא מהכלל ואיבדנו את המשחק, זאת ההוכחה שאם באים בגישה לא טובה אפשר להפסיד משחקים גם כשמובילים 0:2. אני לא מתעסק בציפיות, אלא בהכנה למשחק. בלומפילד? מאכזב שזה לא בבית שלנו בטדי, אבל נצטרך לעשות את העבודה בכל מגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully