וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה: "בישראל, אשחק אך ורק בבית"ר ירושלים"

23.8.2024 / 12:40

הקשר פותח עונה חמישית בבירה, וככל שהזמן עובר פחות נעול על מעבר לחו"ל. בריאיון לרדיו ירושלים הוא מצהיר: "לקבל את הסרט מוסיף המון תשוקה. בית"ר זה הבית הכי גדול והכי חם בישראל". גם הזימון לנבחרת ישראל מתקרב: "אתחיל שירות לאומי בקרוב"

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

ירדן שועה פותח עונה חמישית בבית"ר ירושלים, ומגיע אליה במעמד אחר לחלוטין. עם סרט הקפטן, וכאחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, הירושלמים בונים מאוד על הקשר. לקראת משחק פתיחת העונה ביום ראשון מול מ.ס. אשדוד, שועה התראיין ל"רדיו ירושלים" וסיפק שלל אמירות מעניינות.

על הבחירה בו כקפטן: "לא דמיינתי ולא חלמתי שאהיה קפטן בית"ר כשהגעתי. טוב שזה קרה, זה מטורף. בתור ילד חלמתי להגיע לבית"ר, לדעתי זה חלום של כל שחקן בליגת העל - ולהיות קפטן של הקבוצה נותן לך תחושה שאתה שווה משהו, זה מוסיף לי עוד תשוקה".

על עתידו: "בית"ר זה הבית הכי גדול והכי חם בכדורגל הישראלי. יש לי חלום לצאת לחו"ל, וזה לא סותר את העובדה שאשמח להמשיך לשחק בבית"ר ולהיות הקפטן של הקבוצה לאורך שנים. יש לי הרבה מחשבות על הדבר הזה. אולי בעתיד ארצה להגשים את עצמי בחו"ל. כשאני משחק בבית"ר, אני חושב נטו על בית"ר. אם תגיע הצעה, אחשוב עליה. אעשה את הכי טוב למען הקריירה שלי בסופו של דבר, אבל בישראל אני רואה את עצמי משחק אך ורק בבית"ר ירושלים".

על הציפיות הגבוהות העונה: "אנחנו רואים את כל הכותרות - 'בית"ר הולכת לאליפות', 'בית"ר הקבוצה הכי מרשימה' - ועוד ועוד. מבפנים, אני לא חושב שזה משפיע יותר מדי על השחקנים. צריך וחובה קודם כל להגיע לפלייאוף העליון. בית"ר תהיה השנה קבוצה אחרת. נשחק כדורגל באטרף, עם לחץ גבוה וסגנון התקפי. שנים שהאוהדים חיכו לזה".

ירדן שועה, בית"ר ירושלים. דני מרון
עבר שינוי. שועה/דני מרון

השינוי שעבר: "אני לא חושב שעברתי מהר מדי לקבוצה גדולה. זה נכון שהתנהגתי קצת בחוסר בגרות כשהייתי במכבי חיפה, אבל זה היה ונגמר. מבחינתי, זה לגמרי מאחוריי. אני עושה כל מה שהמאמן רוצה, מה שמבקשים ממני. ככה זה צריך להיות בכדורגל. מקווה שתראו ממני השנה דברים אחרים - יותר חילוצים, יותר חטיפות, יותר לחץ על הכדור".

שועה אף עידכן על התקדמות בכל הנוגע לשירות לאומי שיעשה, על מנת שיוכל לקבל זימון לנבחרת ישראל. "בקרוב אתחיל שירות לאומי בבאר שבע, וזה משמח אותי מאוד. אני חולם לשחק בנבחרת ישראל, בטח בתקופה כזו - שזו גאווה ענקית לייצג את המדינה".

עוד בבית"ר: הבעלים ברק אברמוב אמר היום בהתייחסות לפתיחת העונה: "אוהדים יקרים, אין ספק שכולנו מאוכזבים מכך שלא נפתח את עונת המשחקים הקרובה בטדי. אבל יחד עם האכזבה, אנחנו מבינים שטעויות יכולות לקרות. כולנו, יחד, נגרום לכך שנפתח את העונה הזאת בצורה תקינה ביום ראשון, ואני בטוח שאנחנו צועדים לקראת עונה מרגשת ומעניינת. אני רוצה מכאן להודות לעיריית ירושלים על כל העזרה ועל שיתוף הפעולה הפורה מהרגע הראשון. כולנו יחד עובדים סביב השעון בשביל הצלחת בית"ר ואני בטוח שכבר בעתיד הקרוב נקטוף את הפירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully